Firefighter
tokiga masar
Det är väl bara och ge dom en riktig omgång stryk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bucho skrev:Knivig sits i och med att du också begått ett brott.![]()
Egenmäktigt förfarande kan ge fängelse upp till 6 månader.![]()
"bara"...Firefighter skrev:Det är väl bara och ge dom en riktig omgång stryk.
ninja555 skrev:Grejen r den att de r inte mer än 14,15 år
ninja555 skrev:Grejen r den att de r inte mer än 14,15 år
CaféRacer skrev:man behöver väl knappt fråga om de kunde prata ren svenska...
Tack sossarna för de samhälle vi har idag![]()
inga biffar direkt dåninja555 skrev:Grejen r den att de r inte mer än 14,15 år
ninja555 skrev:Precis innan julen blev jag av med min pärla där ett par killar gjorde inbrott hemma hos mig å tog nycklarna å snodde cykeln, men För 2 veckor sedan knackar de hemma hos mig å talade om att de hade cykeln, å ville jag ha tbx den skulle jag betala en summa, visst jag gick med på 5000kr, Dumma nog visade de mig vart den va, jag hämtade det som va mitt, å i slutet av månaden kommer de å hämtar pengarna. Någon som har några förslag vad man skall göra,,,,![]()
ninja555 skrev:Precis innan julen blev jag av med min pärla där ett par killar gjorde inbrott hemma hos mig å tog nycklarna å snodde cykeln, men För 2 veckor sedan knackar de hemma hos mig å talade om att de hade cykeln, å ville jag ha tbx den skulle jag betala en summa, visst jag gick med på 5000kr, Dumma nog visade de mig vart den va, jag hämtade det som va mitt, å i slutet av månaden kommer de å hämtar pengarna. Någon som har några förslag vad man skall göra,,,,![]()
CaféRacer skrev:man behöver väl knappt fråga om de kunde prata ren svenska...
Tack sossarna för de samhälle vi har idag![]()
Sicken idiot,hoppas han fick sparken från verkstan.KAS-CBR900RR skrev:FY FAN!!! jag hade smällt med min bmw lämna in den på lagning själv klart!! Efter helgen när jag ska kolla om det e värt o laga den så sitter det inga fälgar kvar DE STULNA säger de som jobbar där... titta runt på blocket så hitta samma fälgar i samma stad m3 fälgar med nytt gummi för 5tusengick ditt o kolla på dem vtssade det sig vara mina efter smällen blev det märke på en fälg det var en kille på värkstan (BMW) som hade tagit dem!!! :kocko :kocko :kocko
gör som mig ring snuten tala om vad som hände de tar dem på borggärning de förhör dem liger det någon bakom detta får de ut det från 15åringar.. plus att du får ut för sved o värk eller vad det heter.....de fråga mig om jag ville stämma honom o få de......
Bucho skrev:Fånigt debattknep att skylla på sossarna så fort något gått snett. Vad menar du förresten med inlägget? Att invandrare begår fler brott?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |