Tjuvar o banditer!

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
De var i farten i vårt garage idag. :mad:

Grannen blev av m sin R1:a (Svart, -06 eller -07, stompgrips o titanfärgat slip on) o även jag fick mig en släng av sleven, men med så pass tur att jag iaf fick ha hojen kvar. Dock hade de klippt upp bygeln i väggen och bemäktat sig med att knäcka styrlåset. Styret har de iom de dragit snett. Hoppas inte de skadat annat än själva låset.

Jälva AS! Våga stå i garaget när jag kommer påklädd!
:kulspruta:kulspruta

Jag har fått ett troligt signalement på två typer.
En lång ca 190 cm o smal, vid tillfället iklädd en ljusblå tröja, samt en kortare ca 175 cm bastant/kraftigt byggd.
Den långa hade mörkare hår än den kortare killen. (om de nu kan ses tillsammans).
Öst-europeiskt utseende.
Bägge såg ut att vara i 30-årsåldern.

Åhhhaaarrrgggg..... :mad: :huvet

Last edited:
Såg du dom själv? Jag har ev något kort att PMa

Har du reg,.nr på R1an?

Last edited:
Det stämmer. Bor själv där uppe och tittar hyfsat noga på alla hojar som kommer förbi. Verkar ganska lätt att komma in i det garaget tyvärr :(

Detta ligger ännu mer inne bland husen. Jäkla fräckt... oas så är det inte ovanligt att de kör cykelstigen över till Berga industriomr.

:mad:

Var detta Jonas svarta R1a?

Mmmm.... Så satans trist. :(

Last edited:
Trist att dom har hittat lugna gatan på V Berga... Gamla hemtrakterna. Jag hade i och för sig tre bilinbrott på fyra månader, men det var innan polisen flyttade dit.

Trist att dom har hittat lugna gatan på V Berga... Gamla hemtrakterna. Jag hade i och för sig tre bilinbrott på fyra månader, men det var innan polisen flyttade dit.

V Berga har alltid varit ett ghetto med flertalet bilinbrott och sånt skit.
De firmor som ligger längs med gevärsgatan har ju inbrott minst 10 gånger/år i snitt.

Fast egentligen kan man inte bo nånstans utan att de hittar till en.

Minera allting och gör hojen strömförande. Lägg ut snubbeltråd med handgraneter som fällor - ja, som i Rambo 3.

Back