Tjuvar fångade men inget åtal

För den som ännu inte insett att vi är konstant utsatta för organiserad brottslighet och att allt stöldgods inte stannar i Svedala:

http://frianyheter.wordpress.com/2010/01/01/stoldliga-sprangd-av-skovdepolisen/ :tummenupp

Citat:
"I den väl gömda jordkällaren fanns 19 motocrosscyklar, isärplockade och inplastade. Klara att transporteras bort".:huvet

De pysslar med så kallade "beställnings jobb" där de får tips och kan scanna område/tidpunkt.. sen har man fixat olika gömställen för upphämtning.

FB samt Polis säger att det inte finns någonting att göra för att skydda sig mot detta.

Nu är iaf jag lite mer insatt i hur dessa arbetar så jag har jag bestämt mig för att göra vad jag kan för att minska deras inkomster.

Litauer

Dom har jätteproblem där med ligor som stjäl bilar och mc
ändrar identitet och skeppar vidare till vitryssland - rumänien - ukraina
och såklart ryssland
så då kommer Balterna hit å snor våra grejer bara för att de blir av med sina grejer som försvinner ännu mer öster ut, med andra ord så ligger svenska hojar i ryssland vid det här laget och blivit stulna minst 2 gånger på vägen.,

Tyvärr har det ju blivit så att man hajjar till varje gång man ser en baltisk skåpbil på vägarna..............................................

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back