Sorgligt
Först tänkte jag skita i att göra ett inlägg i den här smutsiga tråden, men jag kan fan inte låta bli.
Det är TA MIG FAN SORGLIGT vilken ton som hålls i denna tråd! Var är alla intelligenta människor nånstans? Är det bara moppefucko-smygrasister som är SH-medlemmar? Jag har under de senaste åren sett flera såna trådar.
Innan alla börjar missförstå mig:
JAG GILLAR INTE TJUVAR OCH FÖRSVARAR DEM INTE!
Men VARFÖR I HELVETE ska folk jämt dra en fjärdedel av Sveriges befolkning (invandrare) över en kam bara för att några är kriminella?
Är dessa inlägg representativa för SH-medlemmarna? Jag vill gärna ha svar från ansvariga (Swedie) och andra moderatorer.
Slappa skrev:
Hmm orden "ut med skiten" här man allt oftare, jag vet varför
Nej jag är inte rasist men man börjar ju undra när den allmäna smygrasismen ökar som aldrig förr!
Haha, första tecknet på en (smyg)rasist: "Jag är inte rasist, men...."
superbeast skrev:
jävla kriminella blattar,skicka hem bara!
Menar du att vi ska skicka hem alla blattar eller bara kriminella såna? Byt ut ordet "blattar" mot kvinnor, pensionärer och motorcyklister så får vi se hur det låter.
heliac skrev:
kunde inte sagt det bättre själv.. (citerade superbeasts inlägg)
jiGGa skrev:
Kan vi inte ordna en tripp ner dit. Vill så gärna köra upp hojen i arslet på denna djävla snorblatte som förstör för alla . De är ju för fan bara barn.
skrivet av en kille som kallar sig efter en SVART RAPARTIST!
Listan kan göras längre... tex
stoooffe, heliac, cool lilja, mr_ping och slutligen vår egen borderlinesmygrasse, markus.
Jag skriver inte det här för att debattera invandringsfrågor, integrationsfrågor eller tjuvdiskussionen utan vill bara få klart för mig vad det är för ton som gäller. Jag kommer INTE att replikera på andra inlägg i den här tråden för det blir bara en evighetsdiskussion.
Jag kunde bara inte sitta och inte reagera på all jävla nedsmutsning där invandrare kallas både det ena och det andra. FÖR FAN MÄNNISKOR! Skilj på kriminella nötter och invandrare... det är inte samma sak och det ena förutsätter inte det andra!
BEVISET? Om den påstådda tjuven var "sven_16_sigtuna" istället, hade vi inte sluppit invandrarkopplingen? Hade vi fått en diskussion om svenska kriminella välmående villaförortsbarn? FUCK NO!
En eloge till de få vettiga rösterna i den här tråden: GSXR1100R, twinner och zykl0n.
Peace!
Ruff Ryder