Tjoho!! Kolla vad jag köpt!!

SJÖSSE

Inte bara vi som tar av oss "skinnet"!!!
Gick med
3 May 2005
Hoj
ZX12R -00, RÖD,FIN & SNABB
Var och köpte hoj igår :banana .

Det blev en Kawasaki ZX12R -00, fick tag i en kanonfin röd som jag tycker är den snyggaste färgen med endast 826 mil på mätaren och svensksåld.

Så igår blev det en liten nätt biltripp på 117 mil :3freak tur och retur, men det var det värt.

Nu kan man bara hoppas att den här förbannade istiden går över så att man kan ut och köra.

Bifogat

• PICT1301.JPG
    PICT1301.JPG
    51.1 KB · Visningar: 523
  • PICT1299Redig.JPG
    PICT1299Redig.JPG
    110.8 KB · Visningar: 692
  • PICT1298Redig.JPG
    PICT1298Redig.JPG
    132.7 KB · Visningar: 495
Det ser bra ut. Ingen risk att du blir besviken i alla fall.
Välkommen i klubben.

SJÖSSE skrev:
Var och köpte hoj igår :banana .

Det blev en Kawasaki ZX12R -00, fick tag i en kanonfin röd som jag tycker är den snyggaste färgen med endast 826 mil på mätaren och svensksåld.

Så igår blev det en liten nätt biltripp på 117 mil :3freak tur och retur, men det var det värt.

Nu kan man bara hoppas att den här förbannade istiden går över så att man kan ut och köra.
Damn!! Jag verkligen "älskar" dessa 12or!

Sweet... provkört sån förr då?

Enl vad jag hört så e den tung å ratta slingerbulten, men fint rakt fram :)

IronMike skrev:
Sweet... provkört sån förr då?

Enl vad jag hört så e den tung å ratta slingerbulten, men fint rakt fram :)

Hade en sån förra året. Jo, en gudomlig maskin rakt fram. Men på slingriga vägar är den lite tung och man får mest ligga på bromsen :D

JT skrev:
Grattis till loket! :tummenupp

Hellre ett lok än ett vobbelstaket :rolleyes: , nä allvarigt talat så har jag nog ställt in mig på att den kanske är lite tungjobbad i knixiga partier om det ska gå undan. jag är dock övertygad om att det är en hoj som passar mig. Tänker byta bakdäcket till ett 190 istället för 200 när det blir dags för byte, bara det gör nog en hel del.

HurtsLikeHell skrev:
Kan man inte koppla en hårtork modell större till batteriet och sätta den på framskärmen? Då borde man väl kunna ut och åka? :3freak

Grattis till hojen!
I så fall ska man ju blåsa mot vinden så att det blir vindstilla när man kör...

Försöker Kawasaki vinna någon tävling om vem som kan serieproducera störst backspeglar :va

grattis hoppas du blir nöjd nu e det bara det vita ute som måste ge me sig :tummenupp

sandstream skrev:
Försöker Kawasaki vinna någon tävling om vem som kan serieproducera störst backspeglar :va

Du kan lita på att de ska bytas ut till ett par som är både mindre och snyggare, även framblinkersen ska bytas till likadana småttingar som sitter bak.

Backspeglarna är säkert jättebra med tanke på strömlinjeformningen, men men allt som ser verkar vara bra i vindtunneln blir ju inte snyggt (titta bara på hayabusan :hihi )

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden