Tjoho! Fotograf

Joakim_Bech

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2007
Hoj
hojlös =(
Tänkte bara säga hej jag är ny.. Var väl ungefär det som var meningen med denna del av forumet antar jag :)

Lite kort om mig..

Åkt KMT Duke II men den är nu mera såld. Får se vad det blir här näst. Jobbar som säljare på AB G.Persson i Uppsala (audi/vw/seat) samt har hand om del del it-områden i företaget. På fritiden frilansar jag som fotograf och designer min sida hittar ni här http://www.mrbech.com/ .

Är på jakt efter någon som bor i Uppsala eller kan ta sig till Uppsala då jag hade tänkt börja plåta hojjar. Har tidigare fotat bilar och modeller. Tanken är väl att jag ska kombinera modeller med hojjar så småning om.

Men som sagt, kan du ta dig till Uppsala någon helg framöver för att få din hoj fotad helt gratis så hör mer än gärna av dig!

Mvh
J.Bech

Nås lättast efter 18.00 på msn mr-bech@hotmail.com
Eller jobbmail: joakim.bech@abgpersson.se
Samt mobil (helst efter 18.00): 0735 073 690

Nu är väl kanske inte Sporthoj ett ställe för att ansöka om jobb, så tona ner det.

Annars, välkommen! :)

Nu är väl kanske inte Sporthoj ett ställe för att ansöka om jobb, så tona ner det.

Annars, välkommen! :)

När man gör något gratis som normalt kostar X antal 100/1000 lappar så kallar man det välgörenhet så vitt jag vet.. Och nu är det välgörenhet jag håller på med (hobby), jobb har jag.

Annars tack ;).

Hejsan hoppsan!

Skulle gärna ha några högkvalitetsbilder på min moppe!
Se till att fixa hoj nu o hänga med på några körningar : )
+ Se till att hitta till uppsala delen av forumet :tummenupp

http://www.redander.net/images/tmp/train1280.jpg

Har haft så mycket annat och tänka på just nu men vi får se när det blir aktuellt. När har du tid att ställa upp på en plåtning med moppen i så fall då? :).

Hallojs och välkommen

Gissar på att många vill få sin båge plåtad i sommar när du ståtar med dina "tjänster":tummenupp
Så jag lovar att inte vara sämre utan tjoar till när jag har vägarna förbi:D

Märkte att utbudet var ganska så stort för min del så kommer inte fota alla utan plocka ut de som jag anser mest attraktiva att fota :). (rent allmänt så ni vet)

Hej och välkommen! :hej Jag bor i Uppsala, men min hojj har lite repade kåpor, men det ska fixas annars ställer jag gärna upp.

Haha, javisst tänkte inte på det. Är själv ingen expert på Photoshop...men jag vet nog att man kan göra en HEL DEL!

Hej o välkommen!
Kolla in tråden Diskutera Digitalfoto i datorforumet...vi är en hel del fotografer här redan. ;)

Men du....de där bilderna va inte dåliga :tummenupp , väldigt sötta flickor också :tuttar

Hade jag haft möjlighet så hade du fått fota min nya hoj helt klart :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...