Tjohej - Ironmike introduces himself

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
:banana ..äntligen har Micke hittat hit, efter att ha blivit utslängd från alla andra forum på internet. Nääää =)

Är iaf en pojk på 22, bor i sthlm/nacka, chackat en rsv mille .. kör upp om ett par veckor. Haft lite hojjar tidigare, bl a på landet, där 11 åringar kör bil, å polisen bor granne, hans son e typ 9 å kör långtradare (dvs vischan mao...) :yoparty

Mina fritidsintressen är långa skogspromenader, mysiga hemmakvällar. Hålla hand i hand. Är ickerökare, men en god flaska rött vin säger jag inte nej till. Man i sina bästa år sökes, du kvinna, som vill dela en trevlig stund med mig, hör av dig, alla svar beaktas :3freak

Har'e gött allt folk

puss

Last edited:
IronMike skrev:
Haft lite hojjar tidigare, bl a på landet, där 11 åringar kör bil, å polisen bor granne, hans son e typ 9 å kör långtradare (dvs vischan mao...) :yoparty
hej hoppas att vi kan bli vänner,

är det inte en moppe som du köpt?

IronMike skrev:
Mina fritidsintressen är långa skogspromenader, mysiga hemmakvällar. Hålla hand i hand. Är ickerökare, men en god flaska rött vin säger jag inte nej till. Man i sina bästa år sökes, alla svar beaktas :3freak

Har'e gött allt folk

puss

låter ju som om ni kan bli bra vänner Blom. :hihi

blom skrev:
hej hoppas att vi kan bli vänner,

är det inte en moppe som du köpt?
:fyllisar .. hehe moppe å moppe kan man ju diskutera e väl typ 128 gånger för mkt effekt lr nåt sånt =)

Kontaktannons? Ring mig på 070-jatteporrig :hihi

Skämt och sido! Välkommen till Sporthoj.com, du kommer trivas! Spåna genom reglerna en snabbis medans du ugglar runt!

Lycka till med kortet!

Itacha75 skrev:
Kontaktannons? Ring mig på 070-jatteporrig :hihi

Skämt och sido! Välkommen till Sporthoj.com, du kommer trivas! Spåna genom reglerna en snabbis medans du ugglar runt!

Lycka till med kortet!
Tack =)

IronMike skrev:
:banana ..äntligen har Micke hittat hit, efter att ha blivit utslängd från alla andra forum på internet. Nääää =)

Är iaf en pojk på 22, bor i sthlm/nacka, chackat en rsv mille .. kör upp om ett par veckor. Haft lite hojjar tidigare, bl a på landet, där 11 åringar kör bil, å polisen bor granne, hans son e typ 9 å kör långtradare (dvs vischan mao...) :yoparty

Mina fritidsintressen är långa skogspromenader, mysiga hemmakvällar. Hålla hand i hand. Är ickerökare, men en god flaska rött vin säger jag inte nej till. Man i sina bästa år sökes, du kvinna, som vill dela en trevlig stund med mig, hör av dig, alla svar beaktas :3freak

Har'e gött allt folk

puss

hahha, gay!!!

Ta det där kortet nu så jag kan åka ifrån dig! :D

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back