Tjockisen i mig vaknade...

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Mmm, min lilla undermedvetna tjockis vaknade precis. Tog en Dextrosol-energy-tablett och sen en till, och en till, och en till....

-JA JAG SMÄLLDE I MIG HELA PAKETET. :3freak

Fan vad jag börjar känna mig pigg nu 10 min senare. Hur i HELVETE ska man somna nu!? :huvet

Kay skrev:
Mmm, min lilla undermedvetna tjockis vaknade precis. Tog en Dextrosol-energy-tablett och sen en till, och en till, och en till....

Fan vad jag börjar känna mig pigg nu 10 min senare. Hur i HELVETE ska man somna nu!? :huvet

Ut å kuta en mil, sen en kalldusch, sen kan du sitta framför teven i en halvtimme. Funkar varje gång... =)

Kommer väl komma hundra inlägg om att det är totalt fel, men det funkar för mig iallafall... =)

Zana skrev:
Ut å kuta en mil, sen en kalldusch, sen kan du sitta framför teven i en halvtimme. Funkar varje gång... =)

Kommer väl komma hundra inlägg om att det är totalt fel, men det funkar för mig iallafall... =)

Tycker det låter som en bra idé... annars finns alternativet thé och en lång varm dusch (men inte samtidigt) eller ännu hellre ett varmt bad (då med thé samtidigt), om man nu inte vill ge sig ut i kylan alltså... :)

Så! Badat. Käns bra, mer avslappnad.

Croc: Jo... men socker blir man väl pigg av? Framför allt druvsocker... Förhoppningsvis bara temporärt och inte halva natten :)

Man blir inte pigg som i "kan inte sova pigg" det är bara något du har fått för dig.. Du får energi om du skulle göra något fysiskt.. Snabba kolhydrater håller dig inte vaken. Det är inte en centralstimulerande drog..

Kay skrev:

:)
Tips ..SEX Är aldrig fel.... Man blir pigg först men sen... Alltså Sätt på "nån" :arsele (förslagsvis en dam) :banana ordentligt så somnar du så sött sen ...

SSDD skrev:
:)
Tips ..SEX Är aldrig fel.... Man blir pigg först men sen... Alltså Sätt på "nån" :arsele (förslagsvis en dam) :banana ordentligt så somnar du så sött sen ...

Fungerar alltid! :tummenupp

Kay skrev:

Det finns ett vetenskapligt utprovat sätt som fungerar varje gång. Politologi studier. Den mänskliga hjärnan har en inbyggd självförsvarsmekanism mot detta djävulens påfund. Kvittar hur pigg jag känner mig.......öppnar man boken så zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

tIgGeR skrev:
Det finns ett vetenskapligt utprovat sätt som fungerar varje gång. Politologi studier. Den mänskliga hjärnan har en inbyggd självförsvarsmekanism mot detta djävulens påfund. Kvittar hur pigg jag känner mig.......öppnar man boken så zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tror du lyckades bevisa det för alla... Tråden somna...hehe

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...