Tjockisar i alla länder, förena eder!

Då har man vart och tränat gym. Körde hårdare och tyngre idag än föut....svettades som en gris ett tag...men det e bra då :) Nu kör jag 3 ggr/veckan med helkropp varje gång men ska gå uåå till 4ggr/veckan med ett riktigt pumpschema som en polare ska göra. Kommer lägga in den här sen när den är klar....undrar om jag kommer överleva det schemat :3freak

Nu har man inte varit hemma på två dagar, ätit dåligt men jobbat en hel del istället. Idag satte jag igång med bra mat, mycket vatten.
50 minuters promenad plus en timmas vanligt baspass på friskis och svettis.
Funderar på om man ska orka gå ner till affären... pust

fick en chock idag ställde mig på vågen första gången efter jul 92.2 kilo :3freak shit nu jäklar blir det hård köra har inte vart ute och gått på länge pga av julhelger och en kraftig förkyldning :(

Hårt alltså!
Jag gick ner 1-2 kilo i december. 74kg lätt / 180 cm kort :banana
Nåt kilo till innan sommaren ska nog bort, sen börjar det nog bli väl lågt BF%

Martin skrev:
Hårt alltså!
Jag gick ner 1-2 kilo i december. 74kg lätt / 180 cm kort :banana
Nåt kilo till innan sommaren ska nog bort, sen börjar det nog bli väl lågt BF%
Ja men stick från vår tråd då, din skinntorre jävel :mad: :mad: :mad:

Edit: :mad: :kulspruta :kulspruta :mad:

Vilka problem folk har.
Själv vill ga gå UPP i vikt, väger kanske 66 å är 185.
Spelar ingen roll vad jag äter. Funtar på att börja träna igen. Men träningen förändrade inte min vikt på någe vis. Kände mig bara piggare.

Angående äta å vikten, det beror väl antagligen på att jag är 19. Smäller väl till snart med en riktig kagge å tuttar :gnissla

BlueNote skrev:
Vilka problem folk har.
Spelar ingen roll vad jag äter. Funtar på att börja träna igen. Men träningen förändrade inte min vikt på någe vis. Kände mig bara piggare.

Angående äta å vikten, det beror väl antagligen på att jag är 19. Smäller väl till snart med en riktig kagge å tuttar :gnissla

Bara till att äta Mer, händer det inget så har du ätit förlite!

BlueNote skrev:
Vilka problem folk har.

Det är bara snack. Folk säger alltid så.
- Jag äter skitmycket och jag går aldrig upp i vikt. Sen äter dom som små myror.

Och vice versa

I 999 fall av 1000 så är det ingen större skillnad på ämnesomsättning hos folk. Viktskillnader beror på:
Ålder
Vikt
Längd
Hur mycket du rör dig
Hur mycket du stoppar i dig

Modern forskning tyder på att du har en naturlig "set point" i kroppen. Homeostatis, som det kallas, är när organismen är i balans och då fungerar du som bäst. Så det är skillnader på optimal fett% hos olika individer.

Pratade precis med en kille om det där.
- Jag äter skitstora portioner!
- Ja men hur ofta äter du då?
- 2 gånger per dag ungefär
:rolleyes:

Bingo skrev:
Ja men stick från vår tråd då, din skinntorre jävel :mad: :mad: :mad:

Edit: :mad: :kulspruta :kulspruta :mad:
:pannkyss

Jag försöker ju bara hjälpa till :mad:

Martin skrev:
Modern forskning tyder på att du har en naturlig "set point" i kroppen. Homeostatis, som det kallas, är när organismen är i balans och då fungerar du som bäst. Så det är skillnader på optimal fett% hos olika individer.

Vad bra att min set point ger mig en centraliserad tyngdpunkt och dessutom hjälper mig flyta på vattnet.
Jag tänker såhär, om det skulle bli istid som i filmen Day after Tomorrow så tillhör jag överlevarna.

Fredag och veckans invägning 77,5 kg, en minskning på 3,5 kilo sedan nyår, det går snabbt i början, men resterande period innebär ca -0,5 kg i veckan, det går sakta men säkert.

4 raska entimmespromenader denna vecka och flåset börjar bli bättre, 50 situps dagligen men hantlarna samlar damm.

Hur går det för er andra då :banana

Åt helvete. Rakt åt helvete. Mitt knä är paj, min motivation är noll. Jag behöver en uppiggare. Måste nog köpa en ny hoj...

BlueNote skrev:
Vilka problem folk har.

BS, du äter för lite för sällan och tränar för lite.

Freppa skrev:
Åt helvete. Rakt åt helvete. Mitt knä är paj, min motivation är noll. Jag behöver en uppiggare. Måste nog köpa en ny hoj...
Bacon Racing Team?

Freppa skrev:
Surt som satan när kroppen inte vill vara med, du får vila knät ett tag, men du kan ju gå på gym och pumpa satan med vikter istället.

GSXR1100R skrev:
Surt som satan när kroppen inte vill vara med, du får vila knät ett tag, men du kan ju gå på gym och pumpa satan med vikter istället.
Ve och fasa, tänkt dig Freppa citytränad! :va
Sugrör till ben och stor överkropp.
Med den höga tyngpunkten kommer han att välta i varje kurva...

Freppa skrev:
Fast det kommer se ut som om jag försöker lägga ner, vilket är respekt.

/TIBA
Nej lägg inte ner, det va ju du som startade tråden, det är fett med o-re-späckt att lägga ner :mad:

Freppa skrev:
Fast det kommer se ut som om jag försöker lägga ner, vilket är respekt.

/TIBA
Kan någon förklara vad bokstäverna i TIBA står för.
Att det betyder att föraren sitter fast mitt på sadeln med ett spett upp i arslet har jag förstått.
/O. Kunnig

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...