Jag tror på att skippa race 1 på lördagen o ge 5 minuter var till varje övriga pass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror på att skippa race 1 på lördagen o ge 5 minuter var till varje övriga pass.
Då röstar jag för 1 race, och med 30 minuterskval på lördagen.
Vet inte om jag är ense heller med att junior som är b-förare hela bunten ska få köra 2 race, lika mycket som övriga A-förare.
Vet inte om jag är ense heller med att junior som är b-förare hela bunten ska få köra 2 race, lika mycket som övriga A-förare.
Okej, det blir hett om öronen så fort man säger något om juniorerna. Jag har INGET emot dom, mer än att de blir inslängda på konstiga ställen ibland.
Skulle det inte vara ren B-helg arrangerade av LMS oxå? Varför inte där?
Detta skulle väl vara en A-helg?
Förstår att dom behöver körtid, men det behöver väl alla.
Okej, det blir hett om öronen så fort man säger något om juniorerna. Jag har INGET emot dom, mer än att de blir inslängda på konstiga ställen ibland.
Skulle det inte vara ren B-helg arrangerade av LMS oxå? Varför inte där?
Detta skulle väl vara en A-helg?
Förstår att dom behöver körtid, men det behöver väl alla.
Jag vill inte ha 2 race nä... hellre längre körpass. Men det kan vara värt att testa.2754978Du skrev för en stund sen att du inte ville ha 2 race på en helg.. rimmar konstigt?
och att då ta bort en klass ger ju då att övriga ska köra mera....
Alternetiv utan friträning på lördag!
Nu djävlar är det gott om tid på banan, gott om tid mellan passen och min arbetstid börjar ta slut...
Edit: Kom nu inte och säg att det skall jämnas ut så det blir lika långa kval.. då missar ni hela poängen. Med 35 minuter kval hinner man meka, byta däck, polera sadeln eller vad fan man nu vill göra.
Edit 2: På friträningen på söndag räcker det med bara 5 minuter mellan passen. Det händer sälla något då, det är ingen som satsar på friträningen.. jo säkert något pucko men då kan man kapa några minuter från nästa pass utan att det blir upprörda känslor.
![]()
Det enda skulle isåfall vara att man byter till 20min kval först och sen35...
Jag vill inte ha 2 race nä... hellre längre körpass. Men det kan vara värt att testa.
jajamen
jag är inte emot juniorer alls. men om det är a-helg så är det det...
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |