tjingeling!

Status
Ej öppen för fler svar.
cRoC skrev:
Göteborg tycks vara paradiset.. 9 av 10 tjejer som man frågar vart dom helst vill flytta säger Göteborg

Är det så konstigt då? Göteborg är en väldigt trevlig stad!

cRoC skrev:
Göteborg tycks vara paradiset.. 9 av 10 tjejer som man frågar vart dom helst vill flytta säger Göteborg

d e ju för att d e paradiset här!! :tuttar

fastän d regnar mycket så är d ett underbart hojparadis iaf... :D

cRoC skrev:

På sommaren är det gott. På vintern är det för lite snö, regnigt + att det blåser fuktig och kallt ifrån kusten.
:eek:

tack för info!! skönt att veta att det finns fler av oss bikerbitchar!!!

mclinda skrev:
gbg i all ära men har ni vart i hbg!!??

Jupp. Har en del släkt och vänner i Hbg samt Höganäs, jobbar även endel där under höstarna.

Hbg är trevligt det med men kanske lite för litet för min smak.

regnar alltid i hbg, iaf när jag e där
körde mc dit till biltema för att handla lite grejor, börja åska o blixtra när ja skulle köra hem, 100& genomblöt o kall när ja kom hem :död

[KoRn] skrev:
Välkommen ! :hej

Undra när de vanliga frågorna börjar dimpa in...

:yoparty
Jag får väl offra mig då eftersom Mattias eller RoLLER inte sköter sitt åtagande... :fatta!

Hej, välkommen. :tummenupp

Är du singel?
Är du snygg?
Har du ingen bild på dig?
:confused:

Alla nöjda? :lol :D :rofl :7peta

ebbaklasa skrev:
regnar alltid i hbg, iaf när jag e där
körde mc dit till biltema för att handla lite grejor, börja åska o blixtra när ja skulle köra hem, 100& genomblöt o kall när ja kom hem :död
fast jag vet att det regnar i hela landet:) när jag skulle hämta min ögonsten regnade det från e-tuna till hbg då va jag blöttttt kan man säga:)

mclinda skrev:
fast jag vet att det regnar i hela landet:) när jag skulle hämta min ögonsten regnade det från e-tuna till hbg då va jag blöttttt kan man säga:)
vatt i hbg 3 gånger senaste veckan, varit sol här men regnat när jag kommit dit :P
fast iof regnat när ja kommit hem med men ändå =)

har bild men kan inte ladda ner den!!
han ä min så kallade "penis förlängare" :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back