Tjingeling!!! Jag är ny :hej med ett litet problem...

Krölleböll

Krölleböll
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
Suzuki GSX 600 F
Min polare (Maverick_ou812) sa att jag skulle skriva här o presentera mig. Sååååå.......
Jag är en tjej från Staffanstorp. Sålde hästen för några år sen o köpte motorcykel i stället! Tog körkortet förra året. Lätt som en plätt ju eller hur Har inte kört så där himla mycket... vill köra mer men jag har ett problem:

Min hoj är inte hemma så ofta. *snyft* Skulle behöva en garageplats i Staffanstorp så att jag kan hänga med på alla turer från Statoil och hinna spontanköra lite. Nån som har en liten hörna i sitt garage att hyra ut eller känner till något? *blink* Det får kosta max: 200 kr/mån (gärna billigare :D )

Jag behöver bara hyra under säsongstid för på vintern bor hojen i Södra Sandby.

Ha det mycket bästa så länge! Med förhoppningen om många nya trevliga mc-vänner! (O en hörna i ett garage :) )

MC vänner lär du få massor av, garageplats får du väl avvakta och se. Men om det är nåt ställe du kan få hjälp med det så är det här!
Se nu till att hänga med på posörrundan på lördag samt onsdagsgazzet nästa vecka!

Välkommen till sporthoj.com och jag tror du kommer att få kul här i RR- delen!

P.S. Berätta inte att du är singel.... D.S. :lol

Tjabba, tröttnat på att köra och hämta hojen eller :lol

Jag kollar med några jag känner som har garageplats i Staffanstorp. Slår en signal om jag hittar något.

Tillägg: Du har PM om en garageplats.

Last edited:
RedBaron skrev:
Tjabba, tröttnat på att köra och hämta hojen eller :lol

Jag kollar med några jag känner som har garageplats i Staffanstorp. Slår en signal om jag hittar något.

Tillägg: Du har PM om en garageplats.

Heeeej! Vad kul att "se" dig! Såg ditt missade samtal o det var väl detta det gällde! Visst är jag trött på det! Det är motigt att köra dit o hämta hojen, köra X antal mil och sen köra hem igen... Blir ju inga spontankörningar precis. Jag hade nog kört mkt mera annars. Och jag blir så tacksam för att du försöker! Det betyder mkt även om det inte blir något! Tackar för det! Kram

Ställ den på gatan. Det finns inga ligister i Staff.....

Jag har carport......nycklarna lämnas i brevlådan så att carportägaren kan köra när han vill. :rofl

Hej alla snälla människor! Mitt lilla problem har REDAN fixat sig! *glad* Helt otroligt! Tack RedBaron för hjälpen! Jepp, då är det upp till bevis nu då! Eller hur Maverick_ou812? Ahlalalala

Maverick_ou812 skrev:
MC vänner lär du få massor av, garageplats får du väl avvakta och se. Men om det är nåt ställe du kan få hjälp med det så är det här!
Se nu till att hänga med på posörrundan på lördag samt onsdagsgazzet nästa vecka!

Välkommen till sporthoj.com och jag tror du kommer att få kul här i RR- delen!

P.S. Berätta inte att du är singel.... D.S. :lol

Nä! Det ska jag inte göra..... :kocko

Krölleböll skrev:
Hej alla snälla människor! Mitt lilla problem har REDAN fixat sig! *glad* Helt otroligt! Tack RedBaron för hjälpen! Jepp, då är det upp till bevis nu då! Eller hur Maverick_ou812? Ahlalalala
Det var så lite så. Halka inte på oljefäcken från Harleyn bara :hihi

Grodögat skrev:
Ställ den på gatan. Det finns inga ligister i Staff.....

Jag har carport......nycklarna lämnas i brevlådan så att carportägaren kan köra när han vill. :rofl
Inga ligister i Staff.... hmmmmm.... tycker jag ser ett antal såna på onsdagsgazzen. Fast ni går väl mer under beteckningen "h(j)uliganer" :hihi

@ Krölleböll.
Se så lätt det var även on du nu kände RedBaron sen innan.
"Våga fråga" och som sagt, nu är det upp till bevis!

Jag fattar inte varför jag inte tänkt på det innan... En så högt uppsatt person har ju naturligtvis kontakter! Men RedBaron... Har jag inte klagat högljutt på det så du har hört det? Nu har jag ju blivit medlem här helt i onödan *asg*. Tur att det är roligt här!!

Krölleböll skrev:
Men RedBaron... Har jag inte klagat högljutt på det så du har hört det? Nu har jag ju blivit medlem här helt i onödan *asg*. Tur att det är roligt här!!
Klagat högljutt, ehhh du har kanske nämnt det några gånger men jag har inte tänkt färdigt tanken att...äähhh :3freak

Jag får skylla på att jag har fullt fokus på körningen när vi är ute, det behövs med min hoj om man ska hänga med reseledarens ylande Ducce :)

RedBaron skrev:
Klagat högljutt, ehhh du har kanske nämnt det några gånger men jag har inte tänkt färdigt tanken att...äähhh :3freak

Jag får skylla på att jag har fullt fokus på körningen när vi är ute, det behövs med min hoj om man ska hänga med reseledarens ylande Ducce :)

Det kanske är generellt för killar i allmänhet att man måste säga en sak 10 gånger för att det ska sjunka in? Erfarenhet av min fd sambo. Och så får man till svar: "Varför har du inte sagt det innan?" Amen hallåååå? :huvet

Krölleböll skrev:
Det kanske är generellt för killar i allmänhet att man måste säga en sak 10 gånger för att det ska sjunka in? Erfarenhet av min fd sambo. Och så får man till svar: "Varför har du inte sagt det innan?" Amen hallåååå? :huvet
Zårry, du får gratis kaffe och integrationskula på tisdag som plåster på såren :nurse

Krölleböll skrev:
Det kanske är generellt för killar i allmänhet att man måste säga en sak 10 gånger för att det ska sjunka in?
Det behöver nog inte sjunka in. Ni måste bara lära er att uttrycka det på ett sätt som passerar spamfiltret. :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show