tjenixen

ranzid

Ny medlem
Gick med
24 May 2005
Ort
KlIpPaN
Hoj
fireblade
Just de har ju glömmt o säga hej.

tar tillfället i akt o gör det på arbetstid :hihi

Imorgon e de service som gäller på firebladen...passar även på o slänga på ett mindre drev fram.. hörde nån som sa att de va skoj :yoparty

Ja ja tror säker att det kan vara givande o hänga på sporthoj..
 
Hej och jag känner att du kommer få en bra sommar med din Blade :)
/Regards cel
 
:) och jag tar tillfället i akt att säga välkommen på arbetstid :)

Välommen hit!!
 
jooo då=)
 

Bifogat

  • newbie5.jpg
    newbie5.jpg
    22.2 KB · Visningar: 35
Välkommen! :hej Dig känner jag ju igen... :hihi Vi får ut och gasa någon dag! Ha det gött!
 
ranzid skrev:
Just de har ju glömmt o säga hej.

tar tillfället i akt o gör det på arbetstid :hihi

Imorgon e de service som gäller på firebladen...passar även på o slänga på ett mindre drev fram.. hörde nån som sa att de va skoj :yoparty

Ja ja tror säker att det kan vara givande o hänga på sporthoj..

Hej,hej!Här på Sporthoj är vi som en enda stoooor familj.Jag själv ska på service med min gubbhoj,någon dag någon gång.Brukar åka till Mctjänst i
Vetlanda om det är någon som undrar,(men det är det väl ingen som gör) :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top