Tjenixen! ( 040 )

Fitte

Medlem
Gick med
8 Feb 2005
Ort
Malmö
Hoj
SV1000N
Tjenare!

Fredrik heter jag, är ganska ny här...registrerade mig för ett par månader sen, drömmandes om en egen hoj....å nu står den här utanför! :banana en Ninja 600 - 97, akrapovic helsystem!
Ska idag köra min andra körlektion på skola, fan vad skoj det är!!! Känns som om jag har fattat mitt livs bästa beslut! Har tidigare kört en massa cross, men det e ju som natt å dag jämfört med en sporthoj! Har faktiskt varit ute å testat hojen lite, ( avlägsna vägar, låångt ifrån polis, människor osv ) har iofs bara puttrat runt lite i gatan, 40km/h, å dragit ut på en avsides raka, 90km/h...ååhhh, så skoj det e! :) men det känns som att man verkligen får köra med insidan av skallen!

Nåja, hopas på att man träffar många härifrån i sommar, bor utanför Malmö, å här finns väl en del likasinnade? :tummenupp

Ha en fin sommar, kör försiktigt, så ses vi på vägarna!

// Fredrik
 
Hej och välkommen!

Jag är också ny på forumet. Kortet har jag dock haft i urminnestider. Lycka till med ditt och ta det lugnt första säsongen. Man gör mycket lätt misstag i början.

Posta någon körtråd på forumet när du fått ditt kort så hakar jag kanske också på en runda.
 
Fett, jag bor också i malmö och fyller också år i augusti och är också en 82a, måste vara ödet, synd man inte är bög. Välkommen!
 
KAY
haha!! :lol jo, det måååååste vara ödet! som sagt, synd att man inte e bög, tillfälle som dessa växer ju inte på träd, jaja, jaaag e iaf beredd å göra ett undantag, k*k eller fi**a, vem bryr sig! :tummenupp

HÖNAPOWER, javisst, den e redan försäkrad, halv/hel på trygg hansa, 7200:-, står på MIG, dvs INTE skenförsäkrad! :tummenupp
 
Skaffa nu ditt kort så du får hänga ut me oss retarderade RR-medlemmar o köra ;)

ps. Billig försäkring du fick... min kostar 12000:- trafik/hel
 
KAY: klart jag ska hänga på RR, Retarded Rejects? :pannkyss
Angående försäkringen så e jag nöjd, faktum e ju att jag bor ca 2mil från Malmö city, bonne om man så vill! Har en "bekant" som kör en ZX7R, betalar 6000, nått...han bor också här i krokarna! Summa summarum, ibland e det skönt å inte vara stabo! :tummenupp
 
Flea skrev:
KAY
haha!! :lol jo, det måååååste vara ödet! som sagt, synd att man inte e bög, tillfälle som dessa växer ju inte på träd, jaja, jaaag e iaf beredd å göra ett undantag, k*k eller fi**a, vem bryr sig! :tummenupp

HÖNAPOWER, javisst, den e redan försäkrad, halv/hel på trygg hansa, 7200:-, står på MIG, dvs INTE skenförsäkrad! :tummenupp

Wow, det var inte dyrt!! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top