Tjenis !

Badman

Snigelspår och vita knogar...
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
XJ 900 F -92
Jag har smugit runt och läst i forumet här på Sporthoj bra länge nu, så det var dags att regga sig för att kunna deltaga mer aktivt.

Hojen min kvalar väl inte riktigt in som sporthoj. Men jag såg att det finns några här som puttrar runt på dylika gammelhondor, så jag kan väl hänga med på ett hörn ändå.

Du kanske har missat det. Men de som har gamla hojar som är billiga att försäkra måste betala en avgift för att få vara med på SH. Detta för att kunna hjälpa de med "riktiga" sporthojar att betala försäkringen. Avgiften är inte speciellt hög. Ynka 10 000 kronor/år. Denna avgift sätter du in på mitt konto senast onsdag. (så du hinner få din lön) PMa för kontonr...

Mycket pengar tycker du? Bosätt dig i sthlm med en r1 -07 och färskt körkort. Då är det som hittat!

Tack för ditt stöd och välkommen till Sporthoj.com!

:rolleyes:

JAJAJA!!!!!!! Det var ju åtminstone värt ett försök!

Tiotusen spänn kan jag nog ha råd med med tanke på vad min hoj kostar att försäkra för en gammal stöt ute på bystan. Ungarnas lördagsgodis är för tusan en större utgift !

Det är klart att vi ska ordna så att vi jämnar ut våra försäkringskostnader. Vi möts halvvägs, kanske i Jönköping, och byter bågar rakt av. På så vis blir det lite mer lika med de där eländiga premierna. :tummenupp

PMa om en tid som passar dig !

Japp ! Aldrig fel att ta en liten rövare

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP