Tjenare..

frass3

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2005
Ort
Uppsala
Hoj
929
Tjenare alla!
Här kommer en ny kille som äntligen har bestämmt sig för att införskaffa kortet till sommaren efter flera års väntan på tid å pengar :)
Hoj har jag redan införskaffat iaf till en billig höst-pening.
Kanske inte var meningen att det skulle bli en sån "stor" hoj som första hoj, men fick den till ett bra pris så var bara å slå till :)
 
Välkommen välkommen!
Inte fan är den för stor heller, ta det bara lite lugnt så är det problemfritt. :tummenupp
Kan nog bli en skoj sommar för din del. :fyllisar


Edit: Vad fick du ge för den tro?
 
Last edited:
Blomquist #14 skrev:
Välkommen välkommen!
Inte fan är den för stor heller, ta det bara lite lugnt så är det problemfritt. :tummenupp
Kan nog bli en skoj sommar för din del. :fyllisar


Edit: Vad fick du ge för den tro?


Joh ta det lungt kommer jag absolut att göra, känner att jag gärna vill hålla mig vid liv ett par år till :)
Fick ner den till strax under 50k, vilket kändes bra då de snittade 60k på blocket vid den tiden. Så det vart iaf billigare än jag hade tänkt mig :)
 
frass3 skrev:
Joh ta det lungt kommer jag absolut att göra, känner att jag gärna vill hålla mig vid liv ett par år till :)
Fick ner den till strax under 50k, vilket kändes bra då de snittade 60k på blocket vid den tiden. Så det vart iaf billigare än jag hade tänkt mig :)
Satan i gatan, det var inte illa! Bra skick och hela den biten??
Verkar vara ett kanonkap tycker jag allt!
Det kan vara bra att ha nån krona över till försäkringen :crash
 
Blomquist #14 skrev:
Satan i gatan, det var inte illa! Bra skick och hela den biten??
Verkar vara ett kanonkap tycker jag allt!
Det kan vara bra att ha nån krona över till försäkringen :crash

Den var i väldigt bra skick verkade det som, hade med mig en kille som är betydligt mer kunnig om motorcyklar å han granskade den väldigt noga och det verkade inte vara några fel på den. Så vart riktigt nöjd med mitt köp.
Försäkringen tar vi tag i i sommar :) lär gå på en 2k månaden för halv-försäkring för mig :3freak
 
Halloj :hoppa

Gissar att du längtar nåt grymt till våren nu ;)

BTW, välkommen hit till oss andra dårar! :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top