Superlight
SDK #2003 & BoTT #41
Glengoyne är en mild nybörjarwhisky. Annars är nog favvodrickat Laphroaig, Talisker, Lagavulin, Ardbeg (hmm
vad många det blev)
vad många det blev)Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vad många det blev)Provade att bjuda några "nybörjare" på lauders en gång, men de tyckte att den var alldeles för frän i smaken. Bells skulle kanske kunna va ett alternativ om man gillar lättdruckna smårökiga skottblendar...Iceman1975 skrev:Louders är väll en bra nybörjar wiskey..(Ursäkta stavningen)
//N
Menar du brittiska Justerini & Brooks eller amerikanska Jim Beam? Håll dig undan från amerikanarna i fortsättningen bara så ska det va gröntjimler skrev:Men saken till att jag skrev att jag ska börja dricka är att i yngre dagar (hmm lät gammal nu=22år nu!) fördrack mig på JB whiskey var ju ovan halsade=![]()
fattade inte att man skulle njuta och smutta.... :kocko
efter det har själva lukten vara kväljande...![]()
därför ber jag om era råd...![]()
som favoriter, men fan va gott det är att smeka ner en mild
Dalhinnie i bland. McB skrev:Jag tycker att du ska köpa ett paket av "The classic malts", så får du smaka lite olika typer av single malt-whisky. 6 souvenirflaskor med olika typer, alla med sin speciella karaktär.![]()
jh skrev:Jag vill föreslå dom flesta Irländska whiskey sorter, e snälla i smakerna. Tullamore Dew, Black bush mm en smaksak som allt annant![]()

. Annars Johnny Walker Red Label e fin-fin !
Jag är inte ett dugg avundsjukTbA skrev:Dessa "roar" jag mig med i helgen.![]()
![]()
![]()
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|