Tjenare, ny motard åkare!

Motard nissen

numer sidvagnsnörd
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Husaberg FE650s 02, YZ250 05, YZ125 81
Tja alla, är ny här förutom ett par inlägg. Har varit reggad här rätt så länge men aldrig kännt att jag haft rätt att yttra mig då jag inte ägt någon landsvägshoj innan :näsblod

Ikväll så åker jag och hämtar en FS650 och sen är det bara att vänta tills handledar papprena kommer så man kan börja ha skoj på vägarna.

Hoppas att man lär känna några så man har några att åka en tur med nu på ''sensommaren'' om man nu kan kalla det så i sept!

Välkommen! Kul med fler motardåkare, du får ta dig till banan också ju!

Emmi skrev:
2419875 Välkommen! Kul med fler motardåkare, du får ta dig till banan också ju!

Jag tänkte försöka mig på en tur nu på lördag här i södertälje på tuvängen då SMC har nån jippo körning :)

Annars får jag nog vänta på hösten och körning på racehouse för det finns väll ingen vettig motard bana i närheten av Sthlm?

Ålandsläger nu i helgen! Örebro tränar tre dagar i veckan.

Motard nissen skrev:
2420023 Jag tänkte försöka mig på en tur nu på lördag här i södertälje på tuvängen då SMC har nån jippo körning :)

Annars får jag nog vänta på hösten och körning på racehouse för det finns väll ingen vettig motard bana i närheten av Sthlm?

Racehouse ligger ju i Malmö. Liiiiite långt att åka för din del kanske? :)
Go-kart & äventyr i Södertälje har ju motardträning hela vintern. Tror dom brukar köra varje söndag eller liknade. Håll ögonen öppna så finner du info om det när det i motardforumet när det börjar dra igång :tummenupp

Barrett skrev:
2420692 Racehouse ligger ju i Malmö. Liiiiite långt att åka för din del kanske? :)
Go-kart & äventyr i Södertälje har ju motardträning hela vintern. Tror dom brukar köra varje söndag eller liknade. Håll ögonen öppna så finner du info om det när det i motardforumet när det börjar dra igång :tummenupp

Äsch, racehouse eller äventyr, samma för mig båda ligger ju inomhus :näsblod

Men det var dock det jag syftade på, tack för info'n

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP