Tjenare! Ny här. Vad tror ni om hojen ?

PerryMason

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2005
Hoj
ZXR 750/Zx7-RR
Jag är i tagen att kanske byta mig en streetfighter. :gnissla http://www.blocket.se/view/6083702.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0

Har nu en Husaberg 400 FE -99 som jag skall byta med isof. Åker enduro och husan är inte riktigt konkurrenskrafitg i skogen. Skall köpa KTM till nästa säsong. Men tänkte leka av mig med denna streetfighter. Och jag slipper böket med att sälja husan sepparat för att sedan köpa en fighter kontant.

Vad tror ni om den hojen, ngt att satsa på ?
Har provkört den. Och ett problem med den är att den bluddrar ganska mkt på låga varv. Samt är svårstartad med elstart när den nått arbetstemp.

Tacksam för svar tips m.m

dyrt för den :7peta

Tjenixen å välkommen :tummenupp

Jag tycker att den verkar lite dyr!!!

Nicks skrev:
Tjenixen å välkommen :tummenupp

Jag tycker att den verkar lite dyr!!!

Tänker inte på priset så mkt. Jag tror inte jag får mer än 23.000 För min husaberg. Och skall jag då köpa en orginal gixxer för 15-17k då är man fort uppe i 23k ändå när jag skall bygga om den till streetfighter , Rätta mig om jag har fel?!

Denna är ju inte nära att va laglig eller....kanske du inte bryr dig om men vill du ha den till det så är det både en och två tusen till + lite till

är den inreggad???
besiktigad skattad?
är den inte det så hade jag hoppat över det bytet.
25 för en 88 e lite dyrt även om han laggt ner pengar på den så kommer du förlora på det när du säljer

Han vill bli av med den, ge han ett bud på en 20k , man vet aldrig :tungan

Står man där med 20k i kontanter så blir man kanske " ja , jag säljer väl det då " :tummenupp

Lite inne på att bygga om min Gixxer 85 till en Streetfighter , samtidigt vill jag dock ha den i original skick, så jag är kluven :)

GSXR72 skrev:
Han vill bli av med den, ge han ett bud på en 20k , man vet aldrig :tungan

Står man där med 20k i kontanter så blir man kanske " ja , jag säljer väl det då " :tummenupp

Lite inne på att bygga om min Gixxer 85 till en Streetfighter , samtidigt vill jag dock ha den i original skick, så jag är kluven :)

Den är besiktad och reggad. Men just nu rensad på atteraljer. Allt följer med , Även hela orginalsetet med kåpor och liknande.

Nu tänker jag gå emot alla och säga att den kan vara värd 25 papp.
Bara ombyggnaden är bra gjord och skicket också är bra.

Andelen saker som följer med verkar ju också helt ok.
Säljer du av alla dom sakerna så blir själva hojen billig.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!