Tjenare Alla örebroare och övriga sverige

dj_mackan2001 skrev:
2464287 Hehe ok så kallade "låtsas poliser"? ursäkta utrycket men.
Hade

Exakt.. fast vi, till skillnad från gemene man, vet vad vi är... Kungar i natten:D

The blade skrev:

Ja om nån kan se te o köpa den så e de gott... snart e de vinter.. dags o börja kolla på snöskoters istället :näsblod

Last edited:
dj_mackan2001 skrev:
2464287 Hehe ok så kallade "låtsas poliser"? ursäkta utrycket men.
Hade

Låtsas poliser:va ........?? Vad jag vet har vi inga som hälst polisiära arbetsuppgifter. Dörrvakter däremot. Där kan man börja fundera lite.
Vad jobbar du med då??

AndreasNo skrev:
2464292 Exakt.. fast vi, till skillnad från gemene man, vet vad vi är... Kungar i natten:D

Ja om nån kan se te o köpa den så e de gott... snart e de vinter.. dags o börja kolla på snöskoters istället :näsblod

Snö....inte börja snacka om snöoch vinter nu. J--ligt jobbigt att tänka på en lång äcklig vinter just nu:argpådato

AndreasNo skrev:
2464292 Exakt.. fast vi, till skillnad från gemene man, vet vad vi är... Kungar i natten:D

Kunde intesagt det bättre själv!!
Puckettor till skillnad från polisen:tummenupp

Last edited:
AndreasNo skrev:

Hehe de kan ja tänka mig att ni e..
Hoppas vi cs nån gång..
Hade bäst

The blade skrev:
2464375 Låtsas poliser:va ........?? Vad jag vet har vi inga som hälst polisiära arbetsuppgifter. Dörrvakter däremot. Där kan man börja fundera lite.
Vad jobbar du med då??

Snö....inte börja snacka om snöoch vinter nu. J--ligt jobbigt att tänka på en lång äcklig vinter just nu:argpådato

AndreasNo skrev:

Kunde intesagt det bättre själv!!
Puckettor till skillnad från polisen:tummenupp

Ne ja sa ursäkta utrycket men iaf i mina kretsar så så fort man ser en securitas bil så säger man låtsas poliser. men jag vet att dom/ni har mkt andra arbets uppgifter än att se coola ut:)
Jag jobbar som lastbilschaufför inrikes o utrikes :yoparty :yoparty
Hade bäst

Last edited:
dj_mackan2001 skrev:
t

Ett sätt att klara av den långa vintern är att skaffa sig en rolig crossmaskin och leka lite i snön.

Kanske en Yamaha 426 -02 för 25kkr kan göra vintern lite roligare ?

AndreasNo skrev:
2468543 De vet ja inte direkt om vi försöker...
Inte jag iaf...

Men ser vi coola ut utan att försöka ens så måste ju de betyda att vi e jävligt coola...

Hehe ja okdå..
jag ger mig..
ni är as balla.. :pannkyss

AndreasNo skrev:
2481504 heh...kom ut te aspholmen nu o gör nåt dumt så kan du få känna på hur coola vi e:)

Hehe ok ja ringer o kolllar vart ni är först så ni har vet att de snart kommer hända nått. då kasnke ni har nån ´chans att få fast mig :arsele :arsele :D

dj_mackan2001 skrev:
2453710 Tjena Alla.
Jag är en nybliven hojägare och tänkte bara säga hej och knyta lite nya Hoj kontaker..
Hade bra alla

//Mackan

Välkommen!Snygg hoj.

Örebro

Tjena.

Passar på att skicka en Örebrohälsning när jag ändå är här. Har precis registrerat mig på siten, verkar vara en synnerligen trevlig sysselsättning när man inte sitter på hojen.

:yoparty

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...