Tjena!

Björka

Skall ha båge -06
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Våmhus, Dalarna
Hoj
Helst Fireblade, andra plats: GSXR 750
Ny här, kört båge i sju år. Jag har ägt högfartsmonster, sporttourer, glidare :kocko (tillfällig sinnessjukdom...), nakna maskiner och halvkåpor. Trivs bäst på stabila byggen som kan pressas lite.
Både jag och min sambo har kört båge, men för tillfället är vi bågelösa. Vi tar ett friår för att beundra vår lilla dotter Nova (6 månader den 13/7) :kiss , men till nästa år skall vi nog skaffa en kurvätare.
Ser fram emot att utforska forumet. Jag hälsar till brorsan vtwin samtidigt. Vi hörs framöver!
 
Björka skrev:
Ny här, kört båge i sju år. Jag har ägt högfartsmonster, sporttourer, glidare :kocko (tillfällig sinnessjukdom...), nakna maskiner och halvkåpor. Trivs bäst på stabila byggen som kan pressas lite.
Både jag och min sambo har kört båge, men för tillfället är vi bågelösa. Vi tar ett friår för att beundra vår lilla dotter Nova (6 månader den 13/7) :kiss , men till nästa år skall vi nog skaffa en kurvätare.
Ser fram emot att utforska forumet. Jag hälsar till brorsan vtwin samtidigt. Vi hörs framöver!
shu len! :brinnerup
 
Tackar för det varma välkomnandet. Nu ska jag snurra runt lite och se vad som finns att läsa/diskutera....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top