Tjena!

Björka

Skall ha båge -06
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
Helst Fireblade, andra plats: GSXR 750
Ny här, kört båge i sju år. Jag har ägt högfartsmonster, sporttourer, glidare :kocko (tillfällig sinnessjukdom...), nakna maskiner och halvkåpor. Trivs bäst på stabila byggen som kan pressas lite.
Både jag och min sambo har kört båge, men för tillfället är vi bågelösa. Vi tar ett friår för att beundra vår lilla dotter Nova (6 månader den 13/7) :kiss , men till nästa år skall vi nog skaffa en kurvätare.
Ser fram emot att utforska forumet. Jag hälsar till brorsan vtwin samtidigt. Vi hörs framöver!

Björka skrev:
Ny här, kört båge i sju år. Jag har ägt högfartsmonster, sporttourer, glidare :kocko (tillfällig sinnessjukdom...), nakna maskiner och halvkåpor. Trivs bäst på stabila byggen som kan pressas lite.
Både jag och min sambo har kört båge, men för tillfället är vi bågelösa. Vi tar ett friår för att beundra vår lilla dotter Nova (6 månader den 13/7) :kiss , men till nästa år skall vi nog skaffa en kurvätare.
Ser fram emot att utforska forumet. Jag hälsar till brorsan vtwin samtidigt. Vi hörs framöver!
shu len! :brinnerup

Tackar för det varma välkomnandet. Nu ska jag snurra runt lite och se vad som finns att läsa/diskutera....

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu