Tjena tjena

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Ptja, man får väl säga hej?

En norrlänning med hjärtat kvar i de djupa skogarna men glad åt att kroppen hittat nytt bo på varmare breddgrader, bland Östergötlands vajande palmer... jaja, blev lite lurad av marknadsföringen men nöjd ändå.

Hittills mest ägnat mig åt flyg (inga poäng för att gissa vad jag gör här), segelflyger och har mig. Sedan skaffade jag lämp bara för att utflyktsåka med en kompis på gamla 50-talsvespor... men vem fan klarar att ha en pappersbit som säger "du får köra MC" utan att också göra det? Inte jag i alla fall, så nu står det en tvåhjuling i garaget och övningskörningen skall börja på allvar! Med andra ord, den välbekanta inventeringen av och tjatandet på alla i bekantskapskretsen med MC-kort har börjat. :D

Ser fram mot att springa ihop med lite folk framöver, mkt trevligt intryck av forumen så långt. Fullt med galningar... :tungan :3freak ...känner mig som hemma! :) Besök i helgen men skall försöka ta mig till Sviestad i alla fall. Det kommer att kosta mutor!

Åsså en helt ny mackapär att plocka sönder i små, små, små bitar... får försöka hålla mig till vintern i alla fall!

Ha det!
/Fredrik

Ah hejsan hejsan... :-) Flyg lågt och långsamt så du inte slår dig... Och kör som folk när du sitter på hojjen.

Heh, flögt lågt och långsamt i torsdags i motvinden och det var lite dumt! Väl inom marginalerna men på fel sida av dem enligt min uppfattning och en läxa!

Håkan,
hade jag inte haft besök hade det varit självklart! Tyvärr inbokat innan jag såg affischerna. :brinnerup Är det fler evenemang under sommaren? I så fall är jag given, bara jag är hemma!

Men som sagt, skall försöka övertala till besök i alla fall. Är det soligt så kanske jag lyckas. :)

Sedan skall jag bara bli klar med kortet också så är jag med på korvgrillningar och vad annat galet ni hittar på, man skall ju leva livet!

HW skrev:
Nej, det har vi aldrig! Vi behöver all hjälp vi kan få.

Någon som vill sköta en korvvagn?

/HW

Får man äta hur mycket korv man vill då? :tummenupp
Jag vet inte ens vad jag skall göra under Sm.et
Men machotanten kan väl skippa vara depådrottning för ett tag och sälja lite korv? :banana

Bikerbitch skrev:
Får man äta hur mycket korv man vill då? :tummenupp
Jag vet inte ens vad jag skall göra under Sm.et
Men machotanten kan väl skippa vara depådrottning för ett tag och sälja lite korv? :banana

Du får precis så mycket korv du vill!

Det där lät inte så bra va? :1pajas

Bikerbitch skrev:
Värst vad Linköpinskillarna raggar, Håkan har också försökt :rolleyes:

Jag har inte tid eller ork just nu, men du kan få ett presentkort? :tomten

ft skrev:
Jag har inte tid eller ork just nu, men du kan få ett presentkort? :tomten

Haha, kul kille :rock Tack men det är bra. Det finns inget här att hämta ändå.

HW; Och du är HW, ni verkar vara likadana hela bunten ;) Hoppas man får göra något kul under SM.et! Hur många funktionärer saknas och vad får man som tack för hjälpen? [Om man skall försöka ragga med sig lite folk tänkte jag]

Macho Woman skrev:
Mycket kan jag göra för LMS, men sälja korv är mot min övertygelse som vegetarian. Helt seriöst.

Du får väl säja vege-korvar då! Sprid din köttlösa religion till den stackars publiken!

Bikerbitch skrev:
HW; Och du är HW, ni verkar vara likadana hela bunten ;) Hoppas man får göra något kul under SM.et! Hur många funktionärer saknas och vad får man som tack för hjälpen? [Om man skall försöka ragga med sig lite folk tänkte jag]

Kul och kul... rr är alltid roligt men skulle det inte räcka så kan jag hålla låda. Allt för publiken.

Mutor finns i form av gratis mat, dryck och biobiljetter eller gatåkningsbiljetter. På lördag kväll blir det dessutom grillbuffé och den ser jag fram emot. Jag har 2 rutinerade kockar som ska "lyxa till det" för funkisarna vad nu det innebär!? Jag tror det blir smaskens.

/HW

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...