Tjena SWE!?!

"att hacka en skoldattor!!!!!!!!!!!!!

jag tänkte bereta om när jag hackade sönder min skoldata!!!! först jick jag in i windwows och tag bort lite systemfillerna!!!!!!! sen jorde jag så at datan inte jick att starta!!! jag drog utt mussladen å tangentbordenssladd!!! sist dubelklikade jag på nuck så nuckade jag den lite med NUCER2000 som är det senastte nuck programen!!!!!!! då va den hackad av hackerman!!!!!!!!!!"

Respekt. Han ska på retegong. Respekt.

Det är väll på skämt va?

Ahahahahhaha!!! :rofl
DEN 31 AUGUSTI SKA HACKERMAN!!!! TILL HEKTET I ATLANTA FÖR ATT JAG HAR HACKAT!!!!! MICROSFOT!!!!! DOM PHRAEKADE MIG JENOM SPÅRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! POLISEN KOM OCH HÄMTADE MIG OCH SA ATT DEN 31 AUGUSTI!!!!!!!! SKA HACKERMAN TILL ATLANTA!!!! TILL HEKTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SEN BLIR DET RETEGONGEN I NYW YORK SITY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOPPAS JAG KLARAR MIG!!!!!! GÅ IN PÅ FREE HACKERMAN FÖR ATT TA REDA PÅ!!!! HUR DU SKA KUNA KANSKE JELPA MIG ATT INTE BLI HEKTAD I ATLANTA DEN 31 AGUSTI!!!!!!!!!!!!!!

namn: JONAS A.K.A HACKERMAN

ålder: 16 data år!!!!!

b:or KARLSTAD!!!!!!

älskar:HACKA NUCKA; FREAKEA; OCK ATT SOVVA!!!!!!!!!!!

HATTAR: SPECEIELTT LAMER!!!!! SKOLA OCK SÅ!!!!!!!!

Eyy, No shit, Sherlock... :rolleyes:

Får man verkligen hoppas...annars har han just bevisat att Darwin hade fel... :hihi

Jag ladda ner filerna han har på sidan, windows 95 å de där! :3freak :hihi
Men nod32 varanade att de va nån trojan eller nån skit, så de vågade jag inte kolla va de var!
Nån annan galning som provat? :)

KTM 620 skrev:
2272464 Du skojar nu va, :confused: måste ju vara ett skämt :lol
Skojar inte! Det är en av de seriöstaste sidorna på internet. Slår ju t.ex aftonbladet.se med hästlängder i seriositet! :fakta

....fast lite sant kan man ju nästan tycka att jag har? :hihi

Jag tror bara det är Markus som hittat på ett nytt HefTIgT nick. Han stavar ju sådär.

Markus, nu vet vi hur du ser ut!

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard