Tjejtråden

TINA TJEJEN:Jag har en Yamaha Diversion 600 -97 Köpte den i våras.Ville inte åka bakpå längre på sambons Honda CBR.Så jag har övningskört hela sommaren typ 250 mil.Så jag ska gå till körskolan och diskutera hur jag ska få mitt mc-kort på bästa vis.För jag vill ha kortet till våren så fort som möjligt och på bästa vis.Känner att jag är mogen i trafik körning men måste ha hjälp med manöverbanan. :)

:7peta annars kan vi ta och sälja hunter också som massör åt alla tjejer :)

Kakan skrev:
Japp jag är duktig nu jag byter samtalsämne från sex tillhoj... :3freak :lol

En dag så händer det... :hihi

Nej, men seriöst. Det är väl bara att fråga ngn duktig människa om man inte kan ta några heldagar ibland? Jag har iaf kompisar som mer än gärna visar hur man mekar bil, detsamma borde väl gälla hojmänniskor?

Gräddnos skrev:
Ja, för att som ni diskutera porrpung och vilken kvinna man föredrar i gubbtråden, det är ju oxå väldigt moget... :tummenupp Ursäkta. Kunde bara inte hålla mig!

Återgå. :D

Jag lämmnade tydligen inte alls tråden, men det här blir det sista inlägget här.
Hur vida saker å ting skött rätt eller fel i dessa båda trådar lämmnar jag åt moderator som får ta beslut hurvida saker å ting skötts.

Tack för mig ha en trevlig tråd

jo polare har jag med mmm även en far som kan vissa hur man mekar bil så du har rätt det borde finnas nån som är vilig att lära ut hur man mekar med en hoj.
Men sen hade jag en liten fundering om man är flera så kanske man kan lyxas hyra in nått proffs över en dag eller nå sånt för att lära sig.

Gräddnos skrev:
En dag så händer det... :hihi

Nej, men seriöst. Det är väl bara att fråga ngn duktig människa om man inte kan ta några heldagar ibland? Jag har iaf kompisar som mer än gärna visar hur man mekar bil, detsamma borde väl gälla hojmänniskor?

Kakan skrev:
jo polare har jag med mmm även en far som kan vissa hur man mekar bil så du har rätt det borde finnas nån som är vilig att lära ut hur man mekar med en hoj.
Men sen hade jag en liten fundering om man är flera så kanske man kan lyxas hyra in nått proffs över en dag eller nå sånt för att lära sig.

Bra sak att göra i vinter! Att hyra in ngn, vill säga. :tummenupp

:7peta nu vet jag att du jagar en manligstrippa med ljus och lykta men jag vill ha en verkstadskunnig hoj mek :lol :tungan

Gräddnos skrev:
Eh... Jag pratade oxå om ngn mer kunnig typ då.. :)

ja jaisse du skulle må då va :lol
fast de skulle jag med för då slapp jag stela muskler :)

Hunter skrev:
De e bara att boka så kommer jag med oljan och smörjer upp din stela kropp :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg