Tjejtråden

Miss_Orchidee skrev:
haha... ne jag tror inte det

brukar inte disskutera smink men...hon frågade ju.......
ska vi disskutera samma som killarna...så får vi disskutera sex och sexuella erfarenheter,..... :hihi
Va?! SEX? Vi pratar om hur man ansar skägg ju! :brynad
//Tobbe

För er som inte visste om det så finns det även en mirckanal för småprat och chat.

sånahär trådar spårar ur totalt.. iofs som alla andra men men. mensskydd och smink även om det är ironiskt anser inte jag att det har att göra på ett MCforum.

*tjejer* vi e bra jobbiga :rolleyes:

Last edited:
TinaTjejen skrev:
Har haft konto där sen 98 :hihi Har diskuterat sånt som diskuteras i den här tråden där. Fast de e klart, då var jag väl15-16 år åxå :)

Bra då verkar du hittat rätt
Tillskillnad från vissa andra

Nej nu ska vi prata hojar.....Ställde in min mc på alltanen i går och det kändes lite sorgset.....Det är ju lång väntan tills man får köra med den igen....typ 5-6 månder. :rolleyes:

TinaTjejen skrev:
Det var ju en skitbra tråd från början, om man säger så.

Det förstår jag, hoppas den kan återvända till sitt forna jag.
Nu lämnar jag tråden å ursäktar mitt intrång hos tjejerna

Lartes skrev:
Bra då verkar du hittat rätt
Tillskillnad från vissa andra

Ja, för att som ni diskutera porrpung och vilken kvinna man föredrar i gubbtråden, det är ju oxå väldigt moget... :tummenupp Ursäkta. Kunde bara inte hålla mig!

Återgå. :D

A-star skrev:
Nej nu ska vi prata hojar.....Ställde in min mc på alltanen i går och det kändes lite sorgset.....Det är ju lång väntan tills man får köra med den igen....typ 5-6 månder. :rolleyes:

Mmmm, förstår att det känns nedslående! Ett halvår av snö och kyla innan man kan börja leva igen. :( Hatar vintern...

Gräddnos skrev:
Ja, för att som ni diskutera hårvård och vilken kvinna man föredrar i den oerhört manliga grabbtråden, ni är så väldans smaskiga ni riktiga män... :tummenupp Ursäkta. Kunde bara inte hålla mig, blir ju så imponerad av er! :kär
Återgå. :D
ja vadå?
//Tobbe

tja gör som jag ställ den i polarens garage och betala en egen garageplats som du inte använder :rolleyes: kankse skulle ta och få hem den innan det blir för kallt :lol det är ju inte jag som ska köra den heller...

Nån bra ide för oss tjejer som vill lära sig meka mer med sina hojar??
Jag kan en del men är sugen på att lära mej mer...nån mer än jag som känner så??

Japp jag är duktig nu jag byter samtalsämne från sex tillhoj... :3freak :lol

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...