Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lite väl krass bild va?Acrid skrev:Båda läger gynnas av att hållas isär.

Biturbo skrev:Kör efter mottot: Det är du + din tjej mot resten av världen.Det spelar ingen roll vad, vem eller hur.. Hon vill ha ditt stöd (punkt slut)
. Men det har iaf löst sig Jo, det har du rätt i. Mina vänner herr Macallan och fröken Laphroaigh hjälpte mig rätt bra igår iaf. Och det är ju rätt skönt att vara singel ändå.UrbanTiger skrev:Dum åtgärd.
Gå hem till mamma och få lite köttbullar med sås och lingon. Ta ett par öl med polarna. Antingen ringer hon om någon dag eller så har du fått en möjlighet att hitta någon annan.
Vilken tur att våren precis är här. Ut och kör med dig istället.kaZmur skrev:Kallar du det tjejproblem? Det tog slut mellan mig och min flickvän för en timme sedan. Vi har varit tillsammans i nästan 1,5år. Ska nog gå och hänga mig nu! Vi hörs sen kanske!![]()
Mavve skrev:Nånting har hänt för inte fan finns det en vettig tjej nånstans.

Madhonda skrev:En som för det mesta är glad, MEN oxå såklart har en o annan dag när allt känns pest, och kan tjata om skitiga stumpor som ligger på golvet och säger "Nu jävlar får det väl bli nån ordning här. STÄDA NUU"![]()
Madhonda skrev:Hur är en vettig tjej då???![]()
En som har egna intressen och låter killen ha sina utan att klaga. Och som gör saker tillsammans med sina väninnor o låter killen göra saker med sina vänner. Men ändå gillar att hitta på crazy saker tillsammans.
En tjej som sköter det mesta i hemmet medans killen ligger på soffan, men som ändå, när det ska fixas nåt med hammare, hjälper till som hantlangare.![]()
En som lagar mat och ser till att det finns matlåda. (Inte alltid dock)
En som gillar att åka hoj. (SÅKLART)![]()
![]()
Dom finns...!!! Leta bara på rätt ställen!!![]()
Madhonda skrev:Hur är en vettig tjej då???![]()
En som har egna intressen och låter killen ha sina utan att klaga. Och som gör saker tillsammans med sina väninnor o låter killen göra saker med sina vänner. Men ändå gillar att hitta på crazy saker tillsammans.
...
En som för det mesta är glad, MEN oxå såklart har en o annan dag när allt känns pest, och kan tjata om skitiga stumpor som ligger på golvet och säger "Nu jävlar får det väl bli nån ordning här. STÄDA NUU"![]()
Blir jag singel så ringer jag dig, OK? Acrid skrev:Kvinnor och män ska inte leva ihop, de gånger de möts bör endast vara i reproduceringssyfte. Båda läger gynnas av att hållas isär. Där männen kan hylla sig själva till skyarna och där kvinnorna kan leva ...

Hittar du en sådan tjej någonstans så ring mig!Madhonda skrev:Hur är en vettig tjej då???![]()
En tjej som sköter det mesta i hemmet medans killen ligger på soffan, men som ändå, när det ska fixas nåt med hammare, hjälper till som hantlangare.![]()
En som lagar mat och ser till att det finns matlåda. (Inte alltid dock)
En som gillar att åka hoj. (SÅKLART)![]()
En som för det mesta är glad, MEN oxå såklart har en o annan dag när allt känns pest, och kan tjata om skitiga stumpor som ligger på golvet och säger "Nu jävlar får det väl bli nån ordning här. STÄDA NUU"![]()
![]()
Dom finns...!!! Leta bara på rätt ställen!!![]()
PS: tycon1...du får helt enkelt bita ihop och stå ut.. det är en sån typ som aldrig kan bli nöjd, förrän hela världen kretsar kring henne.![]()
kaZmur skrev:Hittar du en sådan tjej någonstans så har jag 0706-251037![]()

mb skrev:Lite väl krass bild va?![]()
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!