issi
* 3 äpplen hög, som en smurf... *
flygandefaran skrev:2666353hey Issi !!!!
jag tycker mig se att du lättar mer från backen nu....
visst ere kul![]()
![]()
Japp...

Men jag törs inte ta fart ordentligt

//issi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
flygandefaran skrev:2666353hey Issi !!!!
jag tycker mig se att du lättar mer från backen nu....
visst ere kul![]()
![]()
issi skrev:2666674Japp...lite lättar man ju... men det gjorde jag ju redan på kursen... säkert en hel decimeter...
Men jag törs inte ta fart ordentligt, det är lite för läskigt i enduroskogen, det finns ju massa träd överallt.. och dom flyttar ju inte på sig
![]()
![]()
//issi
Miss me and I skrev:2673345är så himla avundsjuk vill också köra enduro... När är nästa tjejkurs?? Har inga prylar men det går ju ändå har jag läst någon stans
Vem e så snäll och ger bort en så fin julklapp???flygandefaran skrev:2676565IIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
JAG FICK DENJAG FICK DEN
JAG FICK DEN
![]()
nu har jag en HONDA crf 250r -07
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miss me and I skrev:2676738Vem e så snäll och ger bort en så fin julklapp???
himla gullig gubbe du verkar ha!!! jag är sååååååå avundsjuk(på hojen alltså)flygandefaran skrev:2676846han jag delar sängen me![]()
men å andra sidan har jag vari me o jobbat ihop till den själv, sen är man ju 2 som ska enas om vart pengarna ska gå till. Han vill ju oxå ha en ny cross men denna ggn fick JAG jackpott.
jag visste inte ens att han köpt den så d blev en julklapp![]()
Miss me and I skrev:2677779himla gullig gubbe du verkar ha!!! jag är sååååååå avundsjuk(på hojen alltså)
vad hade du innan då??
Miss me and I skrev:2683076Längtar till i maj då nästa läger förhoppningsvis är.. kommer dö om jag inte får en plats där..vad kostade kursen och vad kostar det att hyra cykel där någon som vet??
åå föresten vart var det ?
flygandefaran skrev:2676565IIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
JAG FICK DENJAG FICK DEN
JAG FICK DEN
![]()
nu har jag en HONDA crf 250r -07
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
flygandefaran skrev:2684460Östhammar. alla som e me delar på banhyran för helgen
. D e gratis att sova i klubbhuset
.
men va d kostar att låna hoj vet jag inte![]()
![]()
issi skrev:2684621Grattis till nya bäbisen![]()
Nu kommer du bli huuuuur snabb som helst!!
kramar
issi
flygandefaran skrev:2686037Har du gått me i ngn klubb än ....? ska inte du oxå gå me i haninge mk?
så kan du oxå va me på km´et.
![]()
micke meck skrev:2691407Tänkte köra en nybörjar dag för tjejer i meck och underhåll på mc,för att lära ut enklare tips. Kursen blir i mc sports verkstad vid arlanda söndagen den4 feburari.
Vid intresse ring 070-5750857
MVH Micke
räkna in mig så syns vi där MVH: Jannimicke meck skrev:2691407Hej alla hojprinsessor!
Hoppas ni tränar bra(kan flyga är inte rädd) upp med armbågarna.
Jag pratade om mecktips och hoj underhåll på lägeret i höstas,då jag låvade att göra en checklista för underhåll på hojen.Tyvär har jag slarvat med det men lovar bättring.
Tänkte köra en nybörjar dag för tjejer i meck och underhåll på mc,för att lära ut enklare tips. Kursen blir i mc sports verkstad vid arlanda söndagen den4 feburari.
Vid intresse ring 070-5750857
MVH Micke
mariiii skrev:2692729Grattis Marika till din schyssta julklapp!![]()
själv får man ju dras med begagnade grejer. Jag kunde inte va me på annandan, låg å va bakis med grava minnesluckor från juldan, hoppas de blev en kul tävling.
![]()
Skullle va kul å prova på Högstabanan, när öppnar den? Kul att er klubb är så aktiv med tävlingar.![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |