"tjejkörning" ?

Det skulle vara kul om vi kunde anordna en tjejtur =) finns det tillräckligt intresse då?

Vafaancoolo, det här är ju moment 22 :va

En pippi frågar om anledningen bakom "tjejkörningar", och varför så få brewdar dyker upp på "vanliga" körningar --> och 10 kakaduor senare slutar det med frågan om ni inte ska anordna en ny cheytjörning... :rofl

Fågelinfluensa? :tuttar

Nåja: Så länge Kakan fixar så jag kan komma inglidandes till Rosenhill med ett par zebraöron på hjälmen är jag nöjd. :D

Rosenhill är väl bra.. men jag är inte så erfaren det gör väl inte så mkt. Ni kör inte för fort hoppas jag?..

Tja det e väl bara att kolla i tråden som just lagts upp om tjejkörning den 5 sep!!

Finns inget där än iaf, annat än att Ni verka ska jaga solen...:)

Sen hjälper det ju inte mej heller, just den helgen, för då ska jag till GÅsen och stressa Magnificent Bigass :arsele så han inser att han ska ha en hoj igen och inte åka runt på moppe!

Synd att det blir just den 5 sept annars hade jag nog hängt på. Ska till Gelleråsen på BKK.

Det va nog mig hon syfta på.. iaf kul att vi har en egen tråd nu då! Härligt att ni tog tag i detta ;)

Jag klagar på alla, fråga shooter :mad:
Klart ni ska få ha tjejkörningar :tummenupp Kakan, då tar jag mina zebraöron den 5 sept på Rosenhill dåra?

Va sjutton, är det här du hänger nuförtiden? ...det mindre kubikantalet måste påverkat manligheten nått fruktansvärt. Jaja, häng i tjejtråden du lilla-gubben :D

:huvet hörru jag är inte i sthlm då så du får åka lite norr över ;)
en dags tur på totalt 70 mil kan väll inte skada ? :rolleyes:

Vafaan, skaru nästan ända upp till mina hemtrakter? :D
Kom på att jag själv råkar va på väg till Gelleråsen den 5:e, bantjörning söndag 6:e. Vilken otur... :hihi

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!