Tjejkörning Skåne 19/7

Tack alla som förgyllde den regnfria turen! Hoppas på många fler tjejträffar, kanske bortåt mitt håll? Många vackra vägar med sköna kurvor.

Tack för en superkul körning tjejer!:tummenupp Detta får vi göra fler gånger! Synd bara att man fick vänta evigheter på sin j*vla toast!!:huvet//Sofie

Vaddå vänta på toasten...nu förstår jag inte vad du menar :rolleyes:
Nästa gång ringer vi 2 dar innan o beställer vad vi ska ha :)

Annars får jag tacka Swish för att du tog med oss på en fin tur. Den gör vi gärna om. Grymt kul tjejer!:tummenupp

Kul att fika med grabbarna oxå:krama

Nästa gång vill jag ha plats vid i närheten av er! :)

Man kan ju flytta bordet :tummenupp

Last edited:
jaa riktigt nice :tummenupp. fler turer snart tycker jag, hela sommaren framför oss, nästan iaf!! vi bor ändå hyfsat nära varandra så det e ju bara att höra av sig när man e sugen på en sväng eller två!! jag e alltid på :)

tack för idag töser (o pågar ;)), ses snart igen hoppas jag...

jaa riktigt nice :tummenupp. fler turer snart tycker jag, hela sommaren framför oss, nästan iaf!! vi bor ändå hyfsat nära varandra så det e ju bara att höra av sig när man e sugen på en sväng eller två!! jag e alltid på :)

tack för idag töser (o pågar ;)), ses snart igen hoppas jag...

Ja, instämmer, tack för en finfin tur! Och som sagt, bra initiativ till tjejköringen! Jag är helt speedad nu efter allt kaffe :)! Detta får vi göra om!

Jättemysig dag :) Fler sånna tycker jag! Kul att det kommer ner en nollåtta och ser till att vi skåningar kommer ut! Tack Combatgirl.
Fast en annan gång så förbeställer vi va?? :D

Jättemysig dag :) Fler sånna tycker jag! Kul att det kommer ner en nollåtta och ser till att vi skåningar kommer ut! Tack Combatgirl.
Fast en annan gång så förbeställer vi va?? :D
Den där kommentaren skulle jag velat slippa läsa :6surkart
Hur många skåningar ska man (MCK Vilse) behöva släpa ut i den skånska naturen för att du ska vara nöjd?! :gråta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT