Tjejkörning lördag 12 juli

Ungefär hur brukar dagen se ut? Starttid, sluttid, tempo... Bara på ett ungefär så jag vet om jag hinner och hänger med :)

Ungefär hur brukar dagen se ut? Starttid, sluttid, tempo... Bara på ett ungefär så jag vet om jag hinner och hänger med :)

Vi brukar väl samlas ca 11....kör...fikar....kör....fikar....kör....fikar....kör......babblar o chattrar massor gör vi oxå ! Vi brukar ha JÄTTESKOJ, och vi kör lagom fort o är det nån som vill gasa så får den vänta sen längre fram.......:) Vi kör tills vi tycker det räcker......16-18..........

Typ så brukar dagen se ut....

Ja men det låter ju hur bra som helst, kan man ju inte missa :tummenupp

1.Prillan
2.Vampyrtrollet
3.Fia
4.unSeri

jag kommer väl också om jag orkar å om de inte regnar å om min mage behöööver en bulle å kaka å om barnet har gått upp i rök å om humle finns till utlåning för de duger väl inte med räk sexa för den lär väl kompis betsy sno för sören e så ledsen å kinkig typ som jag e nu efter typ föööör många timmar på gröna lund med massa söta snor valpar å gnälliga gubbarr förlåt simon bara en gnällig gubbe..
faan va sur ja eeee:huvet

jag kommer väl också om jag orkar å om de inte regnar å om min mage behöööver en bulle å kaka å om barnet har gått upp i rök å om humle finns till utlåning för de duger väl inte med räk sexa för den lär väl kompis betsy sno för sören e så ledsen å kinkig typ som jag e nu efter typ föööör många timmar på gröna lund med massa söta snor valpar å gnälliga gubbarr förlåt simon bara en gnällig gubbe..
faan va sur ja eeee:huvet

Man kan ju tro att kompis Jenny har läst för måna inlägg från nån annan grinig människa på ett forum här brevid.....:rolleyes:
Bästis Betsy jobbar natt heeeeeeeeeeeela helgen............*dumt*.......så Sören får sura ifred.....

:lol va ni gnäller jag jobbar hela helgen så sluta gnäll nu barn och kör hoj :)

:tummenupp klart vi ska ha det :) jag vill också kunna vara med och jag vet ett par till som också vill :)

Fan det närmar sig... Hoppas vädret håller i sig... Det verkar ju vara fin fint väder på dagarna... :D

1.Prillan
2.Vampyrtrollet
3.Fia
4.unSeri
5.Kakan (om hon inte är helt slut från nattens jobb)
6. Skägget *tihi*
7.

1.Prillan
2.Vampyrtrollet
3.Fia
4.unSeri
6. Skägget *tihi*
7.

:D Du vet att de är blå peruk som gäller då ;)

Och de gäller alla killa som ska med på lördag, plastbröst och peruk på annars får ni inte åka ;) :lol

Om inget oväntat inträffar:

1.Prillan
2.Vampyrtrollet
3.Fia
4.unSeri
6. Skägget *tihi* ????
7. cgj

:va tror min planering super när de gör schemat, nu är de ändrat igen (fick infon när jag lyssna av telefonsvararen) så jag jobbar inte till 03.00 utan till 06.00 på lördag morgon och börjar 17.55 igen på lördag kvällen.
Så jag får ta och krama kudden i ställe för att vara ute och köra hoj :(
SÅ i augusti får de bli en Lördag när jag är ledig också :huvet

(Hoppas de regnar på er på lördag :rolleyes: :tungan )

Söta Kakan va på mig igår, och det va bra det för detta hade jag missat totalt! :huvet
....så vi syns kanske imorgon :)

1.Prillan
2.Vampyrtrollet
3.Fia
4.unSeri
6. Skägget *tihi* ????
7. cgj
8. Lillan78 (Åsa) ....kanske

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...