Tjejkörning lördag 10/5 maj kl 11.30

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date

Kneedrag

Guest
Tjejkörning Lördag 10/5 Maj kl 11.30 på Götaplatsen

Finns det fler tjejer än bara jag som gillar o köra i och omkring Göteborg?
Jag ser er ju alldrig ,så därför tänkte jag att vi kan träffas och ha en tjejkörning.
Obs bara tjejer (inga killar om ni inte sitter bakpå eller bär peruk ;)

Tempo det blir lungt på raksträckor, men lite snabbare i kurvorna för mig..
Vi väntar in alla , så alla kan ha sitt eget tempo man trivs med.

Kom igen hojsystrar jag vet att ni finns där ute...

1. GixxerTina
2.
3.
4.
5.
6.
7.

snälla mod flytta inte till körtråden jag vill den här tråden ska synas....tack

Last edited:
H-vete :huvet ... är ju hundvakt... men hade helt klart hängt på annars.. Suveränt bra initiativ :tummenupp

1. GixxerTina
2. Josefine*
3.
4.
5.
6.
7.

Jo, jag är på ! :) Skrev lite i stora körtråden igår, om att jag skulle vilja åka m på lite gruppkörningar, så jag hänger gärna med....

Mig spelar det ingen roll, killar som tjejer, jag åker gärna med i vilket fall som helst... :) Bara man får komma ut o köra så....
Edit; "vanl." körning på lördag?

Last edited:
Ni som som är nyfikna över konceptet kan starta en egen tråd om varför det öht finns tjejmiddag, tjejfest, tjejkörning och tjejsex tex.

Låt nu denna tråd hålla sig till topic.

Mod Mark

Åhh vad kul det hade varit!! Dessvärre har jag inte hojen i topp än...:S Hoppas ni får det kul!!

Kommer nog jag med!

Har aldrig kört med ett tjejgäng, så det måste man ju testa.. coolt med ett gäng sporthojs-:tuttar & goa kurvor..

Men jag hoppas att vi inte ska köra I Göteborg?? Som du skrev " i och runt Gbg"

Så:
1.
2.
3.girl

obs jag är ingen feminist!

Girl. Nej det blir ingen liten tur bara runt Göteborg, Jag funderar att vi kanske åker mot landvetter , sedan mot alingsås- nossebro -sollebrunn -gestad vägen, mellerud och sist Brudfjällsvägen sedan kruviga vägar tebax mot uddevalla. En lång tur med andra ord. Jag är öppen för förslag , Turen behöver inte alls bli så lång som till exempel ,brudfjällsvägen.

Ingen behöver oroa sig för villket tempo samåkningen blir. Det blir inget hetstempo som raceputtrarna har.

Tjejerna på SH i Stockholm har tjejkörningar , det klart vi ska ha också här i Göteborg.:tummenupp :tummenupp

För er tjejer som inte vet om det: http://www.tjejligan.eu/

Tack Pysch :) för länken.
Ska prova o åka med dem någon gång.

Åhh vad kul det hade varit!! Dessvärre har jag inte hojen i topp än...:S Hoppas ni får det kul!!

Vad har hänt med din hoj?

Last edited:
Vad har hänt med din hoj?

Jag behöver nytt batteri och nya tändkablar... men pengarna har dessvärre gått till andra saker, så jag får vänta till den 25:e.. =/. Men kanske ev får vi igång TT`n snart å då kanske jag kan använda den. =)

Skulle kunnat möta upp er i Alingsås, men desvärre har jag också ett litet problem med min hoj.... Den vill inte alltid starta varm :(
Men jag hoppas att jag kanske får en skymt av er (eller iaf höra er) om ni passerar Alingsås :tummenupp

Girl. Nej det blir ingen liten tur bara runt Göteborg, Jag funderar att vi kanske åker mot landvetter , sedan mot alingsås- nossebro -sollebrunn -gestad vägen, mellerud och sist Brudfjällsvägen sedan kruviga vägar tebax mot uddevalla. En lång tur med andra ord. Jag är öppen för förslag , Turen behöver inte alls bli så lång som till exempel ,brudfjällsvägen.

Ingen behöver oroa sig för villket tempo samåkningen blir. Det blir inget hetstempo som raceputtrarna har.

Tjejerna på SH i Stockholm har tjejkörningar , det klart vi ska ha också här i Göteborg.:tummenupp :tummenupp

Nu har det blivt förändringar så jag kan ev följa med på lördag. Ska bara förankra det hemma först :D

Jag har redan plannerat en tur till trollhättan med ett par pojkar, annars hade det vart kul o åka mä er. Men kör ni sollebrunn så kanske vi ses på vägen...

Jag har redan plannerat en tur till trollhättan med ett par pojkar, annars hade det vart kul o åka mä er. Men kör ni sollebrunn så kanske vi ses på vägen...

Ja det hoppas jag vi gör :)
Vi har många goa vägar i Trollhättan. Åk Gestad-vägen ,ta 45 mot karlstad och sväng av där det står Gestad. Den är riktigt nice, lurig men många goa kurvor.:tummenupp :tummenupp

Jag är på :)

Vi ses på GP kl 11:30 i morgon

Ska se om jag kan få med min syster också så blir vi fler :tummenupp

Morgon!

Jag har fått gäster i helgen, så det blir nog bara en liten kortis för mig idag,
ha de så kul o kör försiktigt!
Tack ändå..

ÅH! Jag är gärna på om vi kan göra detta fler gånger :D Är nyinflyttad i Partille, har bott i örebro hela mitt liv. Vet inte om några bra vägar häromkring :) Får hem min hoj hit den 26 maj, så efter det är jag på!

Tack alla som var med på tjejkörningen idag. Det var kanonskoj:tummenupp :tummenupp
Det här måste vi göra om.:)

Tyvärr blev bilderna riktigt kassa,suddiga:3freak. Så ingen ide att lägga in dem.

Tack alla som var med på tjejkörningen idag. Det var kanonskoj:tummenupp :tummenupp
Det här måste vi göra om.:)

Tyvärr blev bilderna riktigt kassa,suddiga:3freak. Så ingen ide att lägga in dem.

Tack själv tjejen... det var riktigt kul :tummenupp

Ska kolla min kamera i kväll och se om jag fick några bra bilder :)

Nästa gång blir det brudfjället, eller? :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...