betsy
Fuck cancer
Hunter skrev:Ok tjejer nu lägger jag av...fattar vinken ni vill inte ha nåt med mig att göra![]()
Men tulle lille då

Det vill vi visst, men inte här å nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hunter skrev:Ok tjejer nu lägger jag av...fattar vinken ni vill inte ha nåt med mig att göra![]()
Ledsen att göra dig besviken, Rullarn, men det här tjejgänget sysslar inte med så'nt skit!RoLLER skrev:Tjejer kan inte umgås fler än 2 i taget. E dom 3 eller fler blir det oftast en kniv i ryggen från nån till en annan. Hur puttinuttit det än e på ytan.
Jag kan allt om flickor, jag e bäst på dom!
Yasha skrev:Ledsen att göra dig besviken, Rullarn, men det här tjejgänget sysslar inte med så'nt skit!![]()
Ok nu blev jag lite glad igenbetsy skrev:Men tulle lille då![]()
Det vill vi visst, men inte här å nu![]()
Ok jag förstår..tror jag i alla fallRoLLER skrev:Jag har inte följt tråden men såhär mycket vet jag:
Tjejer kan inte umgås fler än 2 i taget. E dom 3 eller fler blir det oftast en kniv i ryggen från nån till en annan. Hur puttinuttit det än e på ytan.
Jag kan allt om flickor, jag e bäst på dom!
Du skulle bara veta...RoLLER skrev:Va ärlig och rak du är. Inte alla som vågar det.
Jag tror inte damernas pojkvänner/sambos/makar uppskattar det... det är nog inte speciellt många singlar i sällskapet. Jag kan med någorlunda säkerhet peka ut...RoLLER skrev:Ohwell... Jag, Dan The Man, Caffe, Mattias & Soppatorsken tar 2 åt gången för husfridens skull.
betsy skrev:Jag har ont i halsen![]()
![]()
![]()
![]()
Får väl överdosera Echinagard & C-vitamin...
RoLLER skrev:Tjejer kan inte umgås fler än 2 i taget. E dom 3 eller fler blir det oftast en kniv i ryggen från nån till en annan. Hur puttinuttit det än e på ytan.
Liwa1 skrev:Vaddå ont i halsen Betsy? Det är bara en undanflykt, du börjar bli lite nervig nu över att å leran från mitt bakdäck i fejan![]()
Fan vad kul!Polly skrev:Jaha, då har man fått veta att man är anmäld och ska hänga med å köra! "Någon" har anmält mig i hemlighet...![]()
Polly skrev:Jaha, då har man fått veta att man är anmäld och ska hänga med å köra! "Någon" har anmält mig i hemlighet...![]()
betsy skrev:Jepp, det är du som är "Majzan" på listanRing eller PMa om du vill veta mer!
Välkommen![]()
Yasha skrev:Liwa, det är dumt att vara kaxig så här nära inpå... Liwa1--->
![]()
<---Yasha
@betsy: Du ska ju inte köra med halsen!!! Ta en whiskypinne och bete dig INTE som en man! De är så j-a gnälliga när de är sjuka...![]()
![]()
Polly skrev:Tack för det fina namnet...Dax att byta nick till Majzan Majzkolv
![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |