Tjejkörning i grus/lera?!

flimmer skrev:
Sassa - Ta gärna med hjälmen, vill/kan inte BB ha den så kanske jag kan...

/Minihuvudet... :)

Okidoki

Packar ner hjälmen med resten av alla prytlar såsom beutiboxen, hårfönen, stayupsen, stilettklackarna & ..... ja just de stringtrosorna (massor av par för det lär ju bli ett antal stopp med s.t.b pga alla vibrationer :hihi ) åsså en massa annat viktigt! Ni vet tjejer :3freak allt ska ju me man kan ju behöva både det ena och det andra :tuttar :D

Tjejjer!!! Ha det bart under....öh......nej.....jag menar ha det underbart :yoparty så ses vi på söndag!

Sassa Sus i topform!

Vältränad & slimmad till tusen....... :arsele

3 fingrar kvar!!! :D

:hoppa

Jag blir :galen av att vänta! :huvet

Här hemma är man raka motsatsen till Sassa för övrigt... pizza till frukost i söndags och på kvällen före blev det måååånga Maggan... :rolleyes: Slimmad och vältränad.. *fnys* :arsele

Yasha skrev:
3 fingrar kvar!!! :D

:hoppa

Jag blir :galen av att vänta! :huvet

Ja det är inte bara du som väntar å längtar, men snart så....kör vi:4skrika

Det är nog ingen i gänget som är lika otränad å absolut inte i form som jag så du kan vara lugn!

betsy skrev:
Nä.. 2 smiliesar med 2!!! fler...:fyllisar :tuttar :rock :Rockbanan
Ööööhh... :va två av dem har inte två FINGRAR... en av dem har inte ens något med händer att göra... :confused: fast... en del vill ju använda händerna på dem. Har jag hört! :rolleyes:

Fem myror är fler än fyra fingrar...
Idag talar vi om TALET 2!!! OK? sen om det är :fyllisar eller :tuttar är väl mindre viktigt?

Sluta märk smiliesar å gå å jobba me´re :7peta Jag ska ut å rasta Megasen i solen :tungan

betsy skrev:
Sluta märk smiliesar å gå å jobba me´re :7peta Jag ska ut å rasta Megasen i solen :tungan
Jobba å jobba... *muttrar* Jag VILL INTE JOBBA!!! :mad: Och vem f-n har sagt att jag jobbar?!? :3freak

Jaja.. *lommar iväg* Vi syns väl på söndag då! :yoparty Har du sytt klart pälsen?!? :hihi

Bikerbitch skrev:
Tjejer, drick ingen sprit på söndag, det har blivit tillräckligt under veckan uppenbarligen.. ;)
Vad insinuerar fröken? :4skrika Jag har bara varit ute EN kväll :yoparty
Å på söndag?? Ska väl va en värmade whisky i badet när man kommer hem då ;)

Hunter skrev:
Munnen och tungan oxå ibland :D
:rofl Det här är ingen sexchat, Hunter!!! :D Seså, iväg med sig och lek med de andra pojkarna, så tanterna Krascha och betsy får associera ifred!!! :7peta

Bikerbitch skrev:
Tjejer, drick ingen sprit på söndag, det har blivit tillräckligt under veckan uppenbarligen.. ;)
Men gumman, vi bara ÄR så här ändå!!! :lol Lite Maggan då och då gör ingen skillnad!!! :rolleyes:

Flickor! :Bugar till vädergudarna att de låter det här vackra höstvädret stanna hela söndagen också! :bow Jisses, vilken härlig dag vi får då! :) *visslar nöjt*

Glömde! Måste ju börja ha lite koll på skjuts och hämtning på söndag morgon, verkar som ZandrA tar sin bil/buss från Slöddertälje, så det får plats 6 pers i den förutom henne själv.

PMa ZandrA och fixa tider och platser!!!

1. ZandrA
2. Tant Krascha
3. betsy (hämtas hemma)
4. flimmer (kliver på i U Väsby och åker sedan med hem)
5. Bikerbitch (?)
6.
7.

Last edited:
Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back