Prillan73
Lagom e bäst.....
det är ju TRASDOCKEKORTEGE samma dag....men inte avgång förrän 16:30 om jag fattade rätt, kanske går att styra upp ? Eller vad säger ni tjejer ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En tjejkörning för typ hundra år sedan fick vi stanna en gång i kvarten typ, för att Lana skulle kissa...de går nå bra bara vi pausar mycke fikar röker dricker cola å sånt där viktigt..![]()
Håller med Jenny, minst lika många pauser som förra gången så kommer den här tanten att vara på bra humör.
Vin har jag iallafall tre liter.![]()
det är ju TRASDOCKEKORTEGE samma dag....men inte avgång förrän 16:30 om jag fattade rätt, kanske går att styra upp ? Eller vad säger ni tjejer ?
Nog för att Trasdockan är ett projekt i ett mycket gott och behjärtansvärt syfte, men någon kortege kör jag INTE. Jag får väl se var, när, hur tjejturen blir av helt enkelt.
Absolut inte, jag vill bara inte köra kortegen, vi kan gärna avsluta där, men ge oss som inte vill möjligheten att slippa trängas. Den goda saken säger jag som sagt inget om, all heder åt de som ger uppmärksamhet åt hemska saker i världen och försöker hjälpa.Nu låter det som om tant Yasha inte vill köra tjejkörning om vi avslutar vid Trasdockan ?
E det okej om jag med min Dominator ansluter till er tjejkörning (förutsätter att jag får ledigt, men det e ju bara å blinka lite extra med ögat mot chefen ;-) )???
Jag har massor av smuggelsprit!![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph