Tjejkörning 8/9

det är ju TRASDOCKEKORTEGE samma dag....men inte avgång förrän 16:30 om jag fattade rätt, kanske går att styra upp ? Eller vad säger ni tjejer ?

de går nå bra bara vi pausar mycke fikar röker dricker cola å sånt där viktigt..:tummenupp

Håller med Jenny, minst lika många pauser som förra gången så kommer den här tanten att vara på bra humör.

Vin har jag iallafall tre liter. :yoparty[/QUOTE]

Jag har massor av smuggelsprit!:yoparty

Last edited:
de går nå bra bara vi pausar mycke fikar röker dricker cola å sånt där viktigt..:tummenupp
En tjejkörning för typ hundra år sedan fick vi stanna en gång i kvarten typ, för att Lana skulle kissa... :rolleyes: Det ÄR (bortsett från kissandet då) pauserna som är roligast märkligt nog. :tuttar Kanske inte för omgivningen dock. :D

det är ju TRASDOCKEKORTEGE samma dag....men inte avgång förrän 16:30 om jag fattade rätt, kanske går att styra upp ? Eller vad säger ni tjejer ?

Klar de går att se till att vi tar en sträcka som slutar där trasdockekörningen börjar då :)

Nog för att Trasdockan är ett projekt i ett mycket gott och behjärtansvärt syfte, men någon kortege kör jag INTE. Jag får väl se var, när, hur tjejturen blir av helt enkelt.

Nog för att Trasdockan är ett projekt i ett mycket gott och behjärtansvärt syfte, men någon kortege kör jag INTE. Jag får väl se var, när, hur tjejturen blir av helt enkelt.

Nu låter det som om tant Yasha inte vill köra tjejkörning om vi avslutar vid Trasdockan ?
Ville bara höra vad ni tycker ju..............
Tycker inte heller det är kul att köra kortege, men det är för en väldigt bra sak tycker jag.

Det är TJEJKÖRNINGEN som är grejen för OSS denna dag !!! :yoparty

Kortege e liksom inte den här tantens grej heller. Trodde att den dagen var vikt för en tjejkörning. Och det är ju också för en bra sak!

Nu låter det som om tant Yasha inte vill köra tjejkörning om vi avslutar vid Trasdockan ?
Absolut inte, jag vill bara inte köra kortegen, vi kan gärna avsluta där, men ge oss som inte vill möjligheten att slippa trängas. Den goda saken säger jag som sagt inget om, all heder åt de som ger uppmärksamhet åt hemska saker i världen och försöker hjälpa.

Bra, då är vi sams ! :) Tanken var om någon VILLE avsluta där, inte att det är DET vi "ska" göra ! :)

Vi avvaktar o ser vad vi hinner med, springer inte tiden iväg (vilken den BRUKAR göra när vi kör/kacklar) så kan de som VILL o har lust styra kosan mot kortegen !

Låter det bra girls ?? :)

VAR ska vi på kvällen ?
Önskemål om inget inträde har jag hört, vart finns det ?

Hepp hoppar över till denna tråd efter anvisningar:D

Jag tar med mig några av de snygga killarna från Missnöjd...på kvällen..:yoparty :yoparty
Vill man ha gratis inträde är det nog bäst att gå in på ställen innan kl 22...

Patricia är innan kl 22...Engelen vet jag inte faktiskt...men helt ok...

Ska kolla upp fler ställen....

Loppan

E det okej om jag med min Dominator ansluter till er tjejkörning (förutsätter att jag får ledigt, men det e ju bara å blinka lite extra med ögat mot chefen ;-) )???

Oki..
var nog ett år sedan jag var där sist...

Ni hittar säkert på något bra ställe..så ses vi där:yoparty :yoparty

Jag har massor av smuggelsprit!:yoparty

Låter ju kalas, förfest hos IZAAAAH!!! :yoparty

Har som vanligt ingen aning om var vi ska gå, men jag är säker på att det blir snuskigt kul. Precis som det brukar bli när man går ut med ett gäng glada flickor :)

Kortegen hoppar jag över. Jag visar gärna mitt stöd när det gäller sådant här, men en kortege känns rätt överflödig på något sätt. Jag förstår inte poängen med den riktigt :confused:

Inte långt kvar nu, ser framemot en ny tur. Samma som förra gången känns då helt ok för mej, det var en riktigt go sväng det :)

Last edited:
Klurar lite på vart turen ska bära.......ska JAG o mina planera blir det nog norr om stan igen...................
Fast det finns ju FINA vägar här :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...