Tjejkörning 6/9-08 (Stockholmssnurren)

Det kan man ju tro. Speciellt med tanke på kroppsformen. :rolleyes: Men... jag tar med mig guben och kör en tur åt andra hållet istället. :tungan

Äh men kom igeeeeeeen nurå... *skratt*
Kom o kör med oss istället... El ska man skriva snurra med osS??? ;)
:D

*hehe* Nädu, touring och träffar är INTE min grej, snurrig kan jag vara själv. :krama

Mäh... Kom igeeeeeeeeeeeeeen då...
*vadå tjatig*

Jaja... Du får verkligen se till att haka på på kvällen i alla fall... :D

Jag tänkte att vi kanske skulle ta och träffas på lördag kl 11 utanför Rapidos klubb hus för att påbörja snurren (kanske vi hinner innan 16 då :lol)

Vad säger ni töser?

Klockan 11?????????????
Satan vad tidigt...
:P
Hmmm. Men det klart... Med vår fart och fikande så behöver vi starta tidigt som fan... :D
Så länge det inte regnar är jag på pretty much vilken tid som helst... Haha...

Klockan 11?????????????
Satan vad tidigt...
:P
Hmmm. Men det klart... Med vår fart och fikande så behöver vi starta tidigt som fan... :D
Så länge det inte regnar är jag på pretty much vilken tid som helst... Haha...

Ja vi ska ju hinna runt och svara på alla frågor också så de kan behövas nån fika paus ;)

:va Funderar på om de nu skulle regna är ni då sugna på att hitta på nå annat på dan eller??

Last edited:
:va Funderar på om de nu skulle regna är ni då sugna på att hitta på nå annat på dan eller??
Jaomenvisst, det finns ju massor av andra sätt att bli snurrig! :) Och NEJ, jag tänkte inte på spriten nu, även om jag halvt om halvt blivit lovad MAGGAN på lördag!!! *jublar*

(dessutom står ju min hoj egentligen på verkstad, men jag tänkte hämta ut honom för en sväng på lördag... så jag kan hitta på något annat i vilket fall som helst om det nu är så :va )

Jaomenvisst, det finns ju massor av andra sätt att bli snurrig! :) Och NEJ, jag tänkte inte på spriten nu, även om jag halvt om halvt blivit lovad MAGGAN på lördag!!! *jublar*

(dessutom står ju min hoj egentligen på verkstad, men jag tänkte hämta ut honom för en sväng på lördag... så jag kan hitta på något annat i vilket fall som helst om det nu är så :va )

:7peta så länge du inte har nå dill med så borde de ju inte vara nå problem ;)

:7peta så länge du inte har nå dill med så borde de ju inte vara nå problem ;)

Jag använder inte dill längre. Jag är botad. :mad:

Om de regnar på lördag kan ni hjälpa mig att renovera min lägenhet, pizza å smuggelsprit utlovas!!

:D :D :tuttar

Du ÄR ju redan snurrig!!! :mattias

(jag är en jävel på att tapetsera, men med smuggelsprit vetefan hur rakt det blir.. :va :D )

Skulle du våga låta oss hjälpa till ??? :va :rolleyes:
Precis! SNURRIG!!! :galen :dummer

(men vi kan väl få titta på?!? :D )

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...