1. Hela gänget samlat! Vi blev 11 st trots det dåliga vädret på morgonen. Tror vi var 3 R1or, 1 GSX-R750, 1 CBR600F, 1 Aprilia Falco, 1 Aprilia Tuono, 1 Honda CB400, 1 XR650 (SM), 1 Triumph Speed Triple och 1 Ducati Monster 620! (intresseklubben har antecknat! Men det var en salig blandning, det tycker jag är kul!)
Vi samlades i Södertälje för avfärd mot sydligare breddgrader!
2. Första stopp var Gnesta. Här har ni Heli (hon ser inte så nöjd ut... undrar varför?)
3. Prillan bredvid sin blåa pärla utanför Thekannan i Gnesta.
4. betsy o Lollo på samma plats som Prillan
5. Är det så att rött ÄR en tjejfärg??? (6 av 11 hojar var röda i det här sällskapet...)
6. På g att åka från Gnesta. Jenny (bws polare), Heli och bikerwoman synliga... (och nej, jag har ingen som helst aning om vad de sysslar med. Om det inte är vääldigt besvärligt att klä på sig förstås!)
Vi samlades i Södertälje för avfärd mot sydligare breddgrader!
2. Första stopp var Gnesta. Här har ni Heli (hon ser inte så nöjd ut... undrar varför?)
3. Prillan bredvid sin blåa pärla utanför Thekannan i Gnesta.
4. betsy o Lollo på samma plats som Prillan
5. Är det så att rött ÄR en tjejfärg??? (6 av 11 hojar var röda i det här sällskapet...)
6. På g att åka från Gnesta. Jenny (bws polare), Heli och bikerwoman synliga... (och nej, jag har ingen som helst aning om vad de sysslar med. Om det inte är vääldigt besvärligt att klä på sig förstås!)
Själv kör jag med rött och 4 cylindrar.

- men om man skaffar hoj efter raggningsteknik så har man ju missat poängen med hoj, jag har min för att tillfredställa mina sjuka lustar, ingen annans

ska nog bli tillökning så småningom.