Tjejkörning 15e augusti 2004

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
1. Hela gänget samlat! Vi blev 11 st trots det dåliga vädret på morgonen. Tror vi var 3 R1or, 1 GSX-R750, 1 CBR600F, 1 Aprilia Falco, 1 Aprilia Tuono, 1 Honda CB400, 1 XR650 (SM), 1 Triumph Speed Triple och 1 Ducati Monster 620! (intresseklubben har antecknat! Men det var en salig blandning, det tycker jag är kul!)

Vi samlades i Södertälje för avfärd mot sydligare breddgrader!

2. Första stopp var Gnesta. Här har ni Heli (hon ser inte så nöjd ut... undrar varför?)

3. Prillan bredvid sin blåa pärla utanför Thekannan i Gnesta.

4. betsy o Lollo på samma plats som Prillan

5. Är det så att rött ÄR en tjejfärg??? (6 av 11 hojar var röda i det här sällskapet...)

6. På g att åka från Gnesta. Jenny (bws polare), Heli och bikerwoman synliga... (och nej, jag har ingen som helst aning om vad de sysslar med. Om det inte är vääldigt besvärligt att klä på sig förstås!)

Bifogat

• Shell Weda2.jpg
    Shell Weda2.jpg
    65.4 KB · Visningar: 167
  • Gnesta heli.jpg
    Gnesta heli.jpg
    52.9 KB · Visningar: 199
  • Gnesta prillan.jpg
    Gnesta prillan.jpg
    70.3 KB · Visningar: 188
  • Gnesta betsy lollo.jpg
    Gnesta betsy lollo.jpg
    90.9 KB · Visningar: 167
  • Gnesta rött.jpg
    Gnesta rött.jpg
    54.1 KB · Visningar: 156
  • Gnesta på väg.jpg
    Gnesta på väg.jpg
    94.2 KB · Visningar: 181
Yasha skrev:
5. Är det så att rött ÄR en tjejfärg??? (6 av 11 hojar var röda i det här sällskapet...)

Så är det nog. Det verkar som om tjejer gillar rött och tvåcylindrigt. Åtminstone är nog det vad man ska ha på raggarstråt, har jag hört av säkra källor.

Pejo skrev:
Så är det nog. Det verkar som om tjejer gillar rött och tvåcylindrigt. Åtminstone är nog det vad man ska ha på raggarstråt, har jag hört av säkra källor.
MUAHAHAHAHAAAA!!! I krig och kärlek är allt tillåtet har jag hört... :tungan Själv kör jag med rött och 4 cylindrar. :kär

Nu var det ju faktiskt så att det var tjejerna själva som körde dessa röda springare, så att ragga på dessa damer med en röd kanske inte går lika bra? :hihi

Du har nog tagit miste, det är gult som gäller ;)

Yasha skrev:
Nu var det ju faktiskt så att det var tjejerna själva som körde dessa röda springare, så att ragga på dessa damer med en röd kanske inte går lika bra? :hihi

Näe, det är nog kört - deras hojbehov verkar ju tillfredställt :brinnerup - men om man skaffar hoj efter raggningsteknik så har man ju missat poängen med hoj, jag har min för att tillfredställa mina sjuka lustar, ingen annans :hihi

Yasha skrev:
Nåååå... ut med språket nu, fröken! :7peta

Säger bara svullen handflata ONT (jälla getingar) och en bra resa framöver...

hmm funderade både en och två gånger under resans gång hur det skulle gå men men man är väl ingen vekling :rolleyes:
Bästa var väl att få på sig handskarna vid varje stopp :D

man bjuder ju på sig själv eller hur :rofl

Yasha skrev:
Hos Superfuckot!!! :tummenupp

Men det finns ju inget att diskutera! Jag saknar min Husa... :gråta ska nog bli tillökning så småningom. :)
gör som jag.. sälj rettan och gör det RÄTTA, köp husa igen :) ni såg ialf ut att ha det trevligt på eran körning :)

blom skrev:
gör som jag.. sälj rettan och gör det RÄTTA, köp husa igen :)
Nope, det blir både och i så fall! :D

(Känns skönt att ha en maskin att ta ut på gatan, för med tanke på all kärlek Husan behöver och hur ont det gör i många delar av kroppen efter även en kortare touringtur, för att inte tala om hur ont det gör i hjärtat av att veta hur hon mår av det, så hålls hon bäst på bana!)

Yasha skrev:
:skrämd

Jag är iaf kär i min... hoj! :kär Jag TROR inte att det ligger något sjukt bakom... :va

:rofl

Det jag försökte säga på ett kanske otydligt sätt var att man ibland kan få uppfattningen att en del hojval blir till pga estetiska själv (utseende, ljud) istället för funktion. Som framkom, det var mycket rött i eran grupp.

Egentligen bara en liten observation, men skit i det. Kul att ni var ute o åkte en sväng!

Pejo skrev:
Det jag försökte säga på ett kanske otydligt sätt var att man ibland kan få uppfattningen att en del hojval blir till pga estetiska själv (utseende, ljud) istället för funktion. Som framkom, det var mycket rött i eran grupp.

Och jag bara spann vidare och fånade mig... :hihi *sorry* Ska hålla fingrarna borta från tangenterna när jag är på det humöret hädan efter... :brinnerup

För övrigt är min R1:a vald med ögonen och INGENTING annat!!! :kär
Det fanns VÄLDIGT få att välja mellan då urvalskriterierna var: röd och en 02:a eller 03:a! :tungan

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back