Tjejkörning 11-juli

Tack för idag brudar...
Grymt kul... Lite mer fika nästa gång kanske??? ;)
Äh det var lagom av det mesta känns det som...
Men kostigarna kanske vi kan skippa nästa gång??? *asg*

Taaaaaaaaaaaaaack sååååååååå mycket!! Bilder ligger på fejzan!!

Jäpp, INGA kostigar om Tant får säga något i ärendet....

Taaaaaaaaaaaaaack sååååååååå mycket!! Bilder ligger på fejzan!!

Jäpp, INGA kostigar om Tant får säga något i ärendet....

Gnäll, gnäll... här tog man med er på Roslagens fina kurviga vägar och så e ni inte nöjda? Vad vill ni åka? På Autobahn? Ni hade ju tom. chansen att få en gratis kalvstek om ni hade satsat lite hårdare ;)

Tror ni inte att den hade rymt IGEN när jag körde hem samma väg?

Tack i alla fall för trevligt sällskap och LAGOM mycket fika i mina ögon:tummenupp

var åkte ni någonstans? brände förbi några tjejer på sporthojar idag.. men det var iofs i västerort.. (och det kanske inte heller bara var tjejer men är icke säker)

Gnäll, gnäll... här tog man med er på Roslagens fina kurviga vägar och så e ni inte nöjda? Vad vill ni åka? På Autobahn? Ni hade ju tom. chansen att få en gratis kalvstek om ni hade satsat lite hårdare ;)

Tack i alla fall för trevligt sällskap och LAGOM mycket fika i mina ögon:tummenupp

Den är kanske liiiiite självmordsbenägen?? ;)

Tant vill åka på en väg som EJ påmnner om ett endurospår...Ivans framgaffel var helt överhettad, ska det fortsätta så här måste jag byta hoj....

tant vill åka på en väg som ej påmnner om ett endurospår...ivans framgaffel var helt överhettad, ska det fortsätta så här måste jag byta hoj....

SuperDuke!!!!!!!!!!!!!!

Tack för trevligt sällskap och kul tur på norra sidan, roligt att få åka på så många nya o roliga vägar. Lite extra spänning med kalvar, bollar mm på vägen.

Själv var jag "tvungen" att fortsätta på södra sidan, o fixade fikat i Rosenhill :D nice som vanligt.

Blev en lång dag på hojen = kul :)

Tant vill åka på en väg som EJ påmnner om ett endurospår...Ivans framgaffel var helt överhettad, ska det fortsätta så här måste jag byta hoj....

Du kan få låna min! :tummenupp

Tror jag når ner på din oxå.

Fast om du köper dom där skorna lär du ju nå ner om du byter till en endurohoj o då passar ju vägarna, eller?!?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...