TJEJKÖRNING 5 september

Hej
Jag är ny på forumet och på vägarna, tog min lapp i somras :banana. Jag har inte kört några ordnade körningar än så jag tänkt höra vilket tempo ni kör i och var era turer brukar starta/gå. Jag bor i Norra Stockholm så turer häromkring är ju alltid trevligt.

Hej
Jag är ny på forumet och på vägarna, tog min lapp i somras :banana. Jag har inte kört några ordnade körningar än så jag tänkt höra vilket tempo ni kör i och var era turer brukar starta/gå. Jag bor i Norra Stockholm så turer häromkring är ju alltid trevligt.

Det finns alla sorters tempo på dessa körningar, allt från :hojraket till :hojsmilie

Jag ska till ön.
Ni får klara er med Icko !

fan va ni alla ska krångla med "utifall blablabla så kommer jag inte"..

Få tummen ur arslet, gör lite rum i schemat och säg bara att ni ska med eller inte, sen om det blir dåligt väder så är det väll ett problem ni kan ta då. Jag ska sluta skämta om att jag ska åka med er, för det verkar vara så få av er som verkligen kan bestämma er för något.. sjukt jobbigt det måste bli vid en korsning alltså!:död

fan va ni alla ska krångla med "utifall blablabla så kommer jag inte"..

Få tummen ur arslet, gör lite rum i schemat och säg bara att ni ska med eller inte, sen om det blir dåligt väder så är det väll ett problem ni kan ta då. Jag ska sluta skämta om att jag ska åka med er, för det verkar vara så få av er som verkligen kan bestämma er för något.. sjukt jobbigt det måste bli vid en korsning alltså!:död

Och på vilket sätt mår du dåligt av detta?

Vi e tjejer vi har rätt att vela, vid vår egen körning i alla fall...:rolleyes:

de e ju därför vi fikar så mycket, svårt att bestämma vart vi skall....

Last edited:
Och på vilket sätt mår du dåligt av detta?

Vi e tjejer vi har rätt att vela, vid vår egen körning i alla fall...:rolleyes:

de e ju därför vi fikar så mycket, svårt att bestämma vart vi skall....

sant! in the shortrun men också sant är att det är kontraproduktivt för era körningar och på så sätt att få ut fler tjejer på gruppkörningarna.. vilket i längden är ju tråkigt för oss killar:hihi

Nä men seriöst, är bara lite allergisk mot mycket prat och lite verkstad och när folk snackar en massa om vad som ska göras men så görs inget, thats it!:)

sant! in the shortrun men också sant är att det är kontraproduktivt för era körningar och på så sätt att få ut fler tjejer på gruppkörningarna.. vilket i längden är ju tråkigt för oss killar:hihi

Nä men seriöst, är bara lite allergisk mot mycket prat och lite verkstad och när folk snackar en massa om vad som ska göras men så görs inget, thats it!:)

Läs inte tjejtråden dårå.....:krama

Hade tänkt ta mig i kragen o hänga på denna gång... Men är det nån kvar som ska ut? :va

Verkar vara ett dumt datum för många! :(

Jag inser att jag inte hinner med allt jag vill.......
Så just nu hoppas jag det regnar på lördag så det inte känns lika jobbigt! ;)

Men några är det väl eller??

Var vill ni ses ??? Och NÄR ??
Skriv så skriver jag in i första inlägget! :)

vill säga något..

äh.. fuck it det är ingen idé:glömdet

Nä tjejer skärp er! Nu kolla jag på vädret och det blir soligt o fint så nu bestämmer vi tid och plats!!! vem ska med nu då?? signa upp er på listan så blir det lite tydligare. Plats??? Tid??? Någon som har vart med tidigare som vet hur och när samåkningar brukar ske??

1. Claudia
2.
3.

Nä tjejer skärp er! Nu kolla jag på vädret och det blir soligt o fint så nu bestämmer vi tid och plats!!! vem ska med nu då?? signa upp er på listan så blir det lite tydligare. Plats??? Tid??? Någon som har vart med tidigare som vet hur och när samåkningar brukar ske??

1. Claudia
2.
3.

Tiden brukar oftast vara 11 eller 12...
Plats beror på söder- eller norrunda...
Norrunda då är det oftast Mammas vid OkQ8 eller Donken i Upplands Väsby...
Söderrunda är det oftast Skogis som gäller...

för mig verkar det tyärr inte bli nå runda oavsett väder... :(
Hinner helt enkelt inte...
för mycket fix med huset innan dränering o sånt... :(

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back