Tjejjer???????????

Bikerbitch skrev:
Är det verkligen värt _allting_? Låter som ett väldigt stort ord i mina öron.
Det handlar ju såsom Penguin säger om att både ge och ta.
Jag tycker det verkar som att alltför många tjejer bara antar att det är killen som skall bjuda på middag när man är ute eller bjuda på bion.
Varför kan inte en del tjejer bjuda killen istället?

En tjej i min klass skällde ut sin pojkvän efter att hon på deras ½ års dag minsann hade köpt saker till henne med han hade inte köpt något tillbaka.
Hon tyckte att han var så oromantisk. 6 månader, klart det är mysigt.. men det kanske är roligare att fira 1 år. Fattar inte att en del måste skälla ut sin partner?

*ler*
Det finns nog egentligen ganska många tjejer som inte alls tycker att det bara är killen som ska bjuda...
Det är bara det att just i den här tråden så klagas det juh på såna som inte gör sånt... *skratt*
Det ska vara balans i det hela juh... :D

Skulle vilja komma med ett tips, även om det gör ont så dumpa bruden. Jag har själv varit om liknade saker, det känns bättre när man slipper från det även om steget kan kännas stort.
Hoppas att det går bra

///M

Mingves skrev:
Skulle vilja komma med ett tips, även om det gör ont så dumpa bruden. Jag har själv varit om liknade saker, det känns bättre när man slipper från det även om steget kan kännas stort.
Hoppas att det går bra

///M

Jo käns nästan bäst att göra det....Kommer om inte annat kännas bäst efter ett tag.....Tack //Robban

Mingves skrev:
Hoppas att det går bra

///M

Jo käns nästan bäst att göra det....Kommer om inte annat kännas bäst efter ett tag.....Tack //Robban

Åk kälke med henne en sista gång, precis när ni är klara så säger du bara att det är slut och att du ville borra henne en sista gång och känna hur värdelös hon är i sängen sen är allt bra :) i alla fall ett fint sätt att ge igen på

Om du någonstans känner att du vill ha kvar henne och tycker hon är värd att satsas på (och nu menar jag inte sats som i sperma) så får du ju ta och prata med henne, fråga vad hon vill. Annars är det nog bäst att dumpa henne, det gör ondare att bli dumpad.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back