Tjejjer???????????

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....

Nisse Järnet skrev:
Kan fixa en billig turbo åt dig? Så har du lite att pyssla med :)

Det vore något......har nästan no och pyssla med redan en Sierra 2,9 som jag ska ha som twin turbo projekt och ett crosskartbygge med en ZXR 750 motor som ligger och sen Kawwa Z550 som S-F projekt...men en turbo skulle inte sitta helt fel på Kawwan...

RGmaniac skrev:
Det vore något......har nästan no och pyssla med redan en Sierra 2,9 som jag ska ha som twin turbo projekt och ett crosskartbygge med en ZXR 750 motor som ligger och sen Kawwa Z550 som S-F projekt...men en turbo skulle inte sitta helt fel på Kawwan...
Snacka med Race här på SH, han har billiga turbosar :) PM:a om du vill ha hans nummer. Kan man få lite mer specs på Fårrden? Håller ju på och smider planer inför mitt turbobygge på BMW:n :)

RGmaniac skrev:

Dom sierrena går rätt bra orginal :) men turbo så är det ju bara ännu en cossi replica :(

RGmaniac skrev:
EN annan har tjejproblem som vanlligt....kom hem från Avenyn i Södertälje precis och har haft en helt ok kväll och tjejjen man gillar allt ut av mitt hjärta orkar åker hem med en "vän" från Hölö och hon verkar ha brytt sig mer om han än en annan hela kvällen.....Fick tillbaks ett medelande från henne då hon säger att hon verkligen inte gör något med honom och att hon endast älskar en annan som vän.....Visst kan jag acceptera detta men allt känns endast som att hon utnytjar mig konstant...Känns som det är dags att lägga det år sidan och bo i garaget ett tag framöver med hojjen...Ingen som kan hjälpa mig??? känns som jag gått av på mitten innuti mig....

Den dagen jag förstår mig på Tjejer ska jag ringa dig. jag lovar!

RGmaniac skrev:

jag känner igen mej där!! jobbigt som faan... jag har haft samma problem hela hösten,, har aldrig trott att jag ska känna mej utnyttjad men det kan jag lova att jag gör nu!! :gråta tyvärr så har jag ingen lösning på ditt problem men om du kommer på ett så kan du ju höra av dej!!

//Henke

Bara att bita ihop och ge tusan i att höra av sig till den där donnan i så fall. Är hon inte intresserad, så finns det inte mycket att göra och fattar hon inte att hon sårar dig, så är hon knappast mogen för något seriöst förhållande. Visst känns det pissigt ett tag, men det går över.

Så, gör som oss andra och knata ut i garaget och gör något trevligt mek med hojen - en storservice eller lite trimning :) Lite festande med polare och kanske hitta någon ny lekkamrat också, så är vintern räddad...

Therudeboy skrev:
Dom sierrena går rätt bra orginal :) men turbo så är det ju bara ännu en cossi replica :(

jo dom går helt ok funderar på Scorpio Cosworth motor....Bra med hk för pengarna och sen kan man alltid trimma lite på det....

Nisse Järnet skrev:
Snacka med Race här på SH, han har billiga turbosar :) PM:a om du vill ha hans nummer. Kan man få lite mer specs på Fårrden? Håller ju på och smider planer inför mitt turbobygge på BMW:n :)

Ok låter trevligt....det är en 90:a Sedan, ca 1300kg V6:a på 150hk 2,9 L EFI.......GIK har fördigt dubbelturbokitt för 30k man e ju lite sugen men vill ha bilen i tipptopp först...

Evil_Henke skrev:
jag känner igen mej där!! jobbigt som faan... jag har haft samma problem hela hösten,, har aldrig trott att jag ska känna mej utnyttjad men det kan jag lova att jag gör nu!! :gråta tyvärr så har jag ingen lösning på ditt problem men om du kommer på ett så kan du ju höra av dej!!

//Henke

Jo det e fan jobbigt tror alldrig man kommer hitta en lösning på sånt här....Men är väl bara göra som vanligt att bli förbannad åka hoj och skita i bruden...Men ar ju inte alltid det bästa allternativet heller.......

TomK skrev:
Bara att bita ihop och ge tusan i att höra av sig till den där donnan i så fall. Är hon inte intresserad, så finns det inte mycket att göra och fattar hon inte att hon sårar dig, så är hon knappast mogen för något seriöst förhållande. Visst känns det pissigt ett tag, men det går över.

Så, gör som oss andra och knata ut i garaget och gör något trevligt mek med hojen - en storservice eller lite trimning :) Lite festande med polare och kanske hitta någon ny lekkamrat också, så är vintern räddad...

Det sura är att vi är jäkligt goda vänner.....Så situationen är jäkligt svår men har tänkt över det hela med att säga hej då för gott men känns nästan för jobbigt....Men men allt löser sig med tiden som man brukar säga..

Tack för alla svar ändå...Känns alltid fint att man har massa sjyssta Sporthojjare man alltid kan snacka med :tummenupp Nä ska gå och klämma ett gäng alvedon var inte bra att man hann med happyhour ett tag igår, blev en hel del och känns som någon står och sparkar mig i huvudet...duktig baksmälla :huvet

Kenta skrev:
Vad är de som är så omanligt me att ha svårt att skiljas från något eller någon?

Schhh! Det är Polly - hon är en av de där unga tjejerna som inte förstår bättre... :tuttar :D

Kenta skrev:
Vad är de som är så omanligt me att ha svårt att skiljas från något eller någon?

Dumpa och gå vidare är det som brukar funka bäst för mig. Så det kanske inte är så manligt då. Ni män kanske behöver mer tid att komma över oss underbara tjejer.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti