TJejjen fyller år i morrn (tidigt ute)

Jag hade nog satsat på ett smycke av något slag. Själv så gjorde jag som så att jag köpte en fin halskedja till frun i present, i julklapp blev det ett hängsmycke till kedjan, nästa födelsedag vart det matchande örhängen osv osv... rätt uppskattat.

Lagom slugt att fixa "en" present som sträcker sig över så lång tid :tummenupp

Lagom slugt att fixa "en" present som sträcker sig över så lång tid :tummenupp

Tackar, det "sluga" i det hela tycker jag är att det blir liksom en uppdatering av den ursprungliga presenten och hon minns varje grej som kommit till efter det varje gång det kommer något nytt. :)

Tack, vänner.
Spara från noll är att bygga ett hus utan vare sig tegel eller bruk.
Pratade med en spa-massör nyss.
Hoppas det är ok, (man blir som fan lite het (läs: snarstucken) när det gäller ens familj...)
Hoppas jag ordnar det, eftersom jag de senaste f-dagarna inte kunnat ge ett skit.
Bara inse: Man har inte samma förutsättningar när man ligger på samhällets botten.
Får hon inte nåt nu så vet jag att det kommer.
Men ska se va ja kan göra.

Tyckte bara det var kul att det var just ex det handlade om och att det hade funkat bra :tungan
Förstod det :hihi men jag sa aldrig att det garanterar evig lycka! Och kvinnors reptilhjärnor går inte att tämja vare sig med middagar, rosor eller guld!
En rejäl "back-of-the-hand" är tyvärr receptet men det vågar jag inte skriva.

Massage etc är inte att rekommendera för gravida.
Ta med henne till en skön herrgård eller nåt. Det är sista chansen nu på ett par år.
Jag kan fixa nåt om du PMar mig.

Massage etc är inte att rekommendera för gravida.
Ta med henne till en skön herrgård eller nåt. Det är sista chansen nu på ett par år.
Jag kan fixa nåt om du PMar mig.

Sånt skitsnack. Massage är det bästa man kan tänka sig för gravida.

Jag citerar våran barnmorska som inte är "stockholmsfin" direkt:

"Den som lyckas massera igång en förlossning ska tamejfan få både nobelpris och anställning på förlossningen i Linköping!"

Det var det svaret vi fick innan vi åkte på spa.

Äsch, du har ju redan gjort henne på smällen och det duger ju som present?

Antagligen är det något allvarligt fel på dig måste jag tyvärr meddela. :) Är du singel?

Jag hade gärna tagit en SPA Francorchamps weekend i present när jag fyller år - och det finns säkert motor tokiga tjejer som gjort samma sak. Kanske är det inte något allvarligt fel på dig trots allt :tummenupp

Jag har nog varit sambo alldeles för länge helt enkelt :näsblod

om jag har skralt med dineros så skulle jag ändå försöka få ihop en 200ing till en blombukett, med ett "personligt" presentkort på tex massage av dig när hon känner för det el liknande.

Det som uppskattas är tiden o energi man lagt ner till stor del (har jag fått förklarat för mig)

Ska man hålla det low-budget så skulle jag satsa på att nyttja det som redan finns i hemmet,

- Städa hemma, riktigt noga överallt. Är hon riktigt gravid antar jag att hon gärna slipper hjälpa till?
- Fixa en "lyxig" 3-rätters med enkla & billiga råvaror och duka fram finporslinet & ljusen! Leta recept på nätet så kanske det blir något ni aldrig ätit förut, det höjer nog känslan ännu mer.
- Klä upp dig riktigt ordentligt, :pressveck
- Köp en present hon verkligen har nytta/glädje utav och som hon behöver!

Ska man hålla det low-budget så skulle jag satsa på att nyttja det som redan finns i hemmet,

- Städa hemma, riktigt noga överallt. Är hon riktigt gravid antar jag att hon gärna slipper hjälpa till?
- Fixa en "lyxig" 3-rätters med enkla & billiga råvaror och duka fram finporslinet & ljusen! Leta recept på nätet så kanske det blir något ni aldrig ätit förut, det höjer nog känslan ännu mer.

-check, som på hela faderittan.
Bara pengapresenten som saknas, då...
Jag kan göra helt otroliga konster med schnabeln, ja, som väldigt få får se. Men Vårt fokus ligger på annat om jag ska tro henne-och mig- rätt.

Kanske ska uppträda på Drottninggatan en sväng?

Hmm.
Vete fan.

Fan du e ghey på riktigt :näsblod:näsblod:näsblod

Om hon e snygg kan hon ju få mig i present för en dag!

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...