Biltmore
Blood Group: Red
För att han är rund om magen!!! 

Varför skulle det inte funka att ge´na på nöten i halmen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För att han är rund om magen!!!![]()
Jag hade nog satsat på ett smycke av något slag. Själv så gjorde jag som så att jag köpte en fin halskedja till frun i present, i julklapp blev det ett hängsmycke till kedjan, nästa födelsedag vart det matchande örhängen osv osv... rätt uppskattat.
Lagom slugt att fixa "en" present som sträcker sig över så lång tid![]()
Så en halv container med fake-bling-bling och en norrländsk östermalmare på soffan... bra jobbat.![]()
![]()
![]()
![]()
Förstod detTyckte bara det var kul att det var just ex det handlade om och att det hade funkat bra![]()
Massage etc är inte att rekommendera för gravida.
Ta med henne till en skön herrgård eller nåt. Det är sista chansen nu på ett par år.
Jag kan fixa nåt om du PMar mig.
Som jag förstod det var han för fet.
Svullo är ju död?
För fet för ett fuck... lalala...
Antagligen är det något allvarligt fel på dig måste jag tyvärr meddela.Är du singel?
Jag hade gärna tagit en SPA Francorchamps weekend i present när jag fyller år - och det finns säkert motor tokiga tjejer som gjort samma sak. Kanske är det inte något allvarligt fel på dig trots allt![]()
Ska man hålla det low-budget så skulle jag satsa på att nyttja det som redan finns i hemmet,
- Städa hemma, riktigt noga överallt. Är hon riktigt gravid antar jag att hon gärna slipper hjälpa till?
- Fixa en "lyxig" 3-rätters med enkla & billiga råvaror och duka fram finporslinet & ljusen! Leta recept på nätet så kanske det blir något ni aldrig ätit förut, det höjer nog känslan ännu mer.
- Klä upp dig riktigt ordentligt,ressveck
- Köp en present hon verkligen har nytta/glädje utav och som hon behöver!
Bara pengapresenten som saknas, då...
199kr. Beställer du nu kan man säkert få den redan imorgon! Dock skulle jag försöka komma på något hon behöver, det är alltid bra preseter!
Ska man hålla det low-budget så skulle jag satsa på att nyttja det som redan finns i hemmet,
- Städa hemma, riktigt noga överallt. Är hon riktigt gravid antar jag att hon gärna slipper hjälpa till?
- Fixa en "lyxig" 3-rätters med enkla & billiga råvaror och duka fram finporslinet & ljusen! Leta recept på nätet så kanske det blir något ni aldrig ätit förut, det höjer nog känslan ännu mer.
- Klä upp dig riktigt ordentligt,ressveck
- Köp en present hon verkligen har nytta/glädje utav och som hon behöver!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |