Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hunter skrev:Tjejer jag läste lite ur en grekisk ordspråksbok där stod följande.
Tusen män kan leva i sämja
Inte två kvinnor.
Stämmer det? Är bara lite nyfiken.![]()
DaLorD skrev:Jag tror att två funkar.... men inte tre!!!!![]()
då gaddar de ihop sig o snackar skit när den tredje inte är där i ett rullande schema...

då gaddar de ihop sig o snackar skit när den tredje inte är där i ett rullande schema...

Bikerbitch skrev:Så sant som det var sagt. Tre tjejer är som uppgjort för massa skitsnack.
Sillen skrev:varför är det så?? Nån som har ett bra svar på de?
Sillen skrev:varför är det så?? Nån som har ett bra svar på de?
Kvinnor är helt enkelt djävulens verk, inte så konstigt att dom då är taskiga.Sillen skrev:varför är det så?? Nån som har ett bra svar på de?
Hunter skrev:Tjejer jag läste lite ur en grekisk ordspråksbok där stod följande.
Tusen män kan leva i sämja
Inte två kvinnor.
Stämmer det? Är bara lite nyfiken.![]()
Miss_Orchidee skrev:stämmer till fullo! därför umgås vi hellre med er grabbar![]()
Bikerbitch skrev:En del tjejer snackar väl skit för att själva lyfta sitt självförtroende eller något. Vill alltid vara bäst och framstå som duktiga. Eller så är dom bara fuckers helt enkelt.

Mary skrev:Finns det två kvinnor bland de tusen männen kan nog inte de heller leva i sämja!![]()
TinaTjejen skrev:Vadå, spelar ju ingen roll hur MÅNGA man är.
Det viktiga är VILKA man är, som personer.
Är inte bästis alla, men vän till många.
Är det en grupp med fuckon som jag inte går ihop med så går de ju inge bra, men är det en grupp med folk som går å snacka med å så, så går det ju utmärkt, oavsett antal.

I sverige äre lag på att man ente få dricka när man ska tjöra.Josafan skrev:Det där lät alldeles för vettigt, det är DEN 1:E JANUARI, då är det fan lag på att man skall vara bakis och förvirrad som tusan.![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:stämmer till fullo! därför umgås vi hellre med er grabbar![]()

|
Nya BMW S 1000 RR tar form
Redan i maj 2025 gav BMW me... |
|
|
|
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D
H-D presenterar nya Deadwoo... |
|
|
Sommarauktion hos Antiqueweb
Svenska Antiqueweb avslutar... |