Tjejer, vill ni prova på att köra supermotard?

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag har en idé om en prova-på-motarddag för tjejer som jag har postat i en tråd på Motardforumet. Är du nyfiken, gå in och läs och anmäl ditt intresse, så jag vet om jag ska fortsätta jobba på idén.

/ Veronica

Edit: även tanter är välkomna, jag är själv en! Är du nöjd nu blom?

Last edited:
vilken bra ide :tummenupp men skriv även att tanter får prova på så inga känner sig utanför :D

kanon :tummenupp

Vill bara tala om att jag nyss är hemkommen från möte i Örebro och tjejdagen blir av! :banana

Lördagen den 15 juli är datumet, boka in i kalendern NU! :tummenupp
Arrangör: Teknis MC, Örebro

Ska sätta mig och skriva ihop inbjudan och grovplanera, så räkna med att en officiell inbjudan kommer ut i slutet på mars.

Priset kommer bli löjligt billigt, 200 kr inkl lunch för er som har egen hoj med er.
Om ni vill låna hoj kommer det bli något dyrare, men maxpriset på 500 kr kommer INTE att överskridas.

:krama

/ Veronica

Helt fel lördag

Gör om gör rätt :rolleyes:

:4skrika Säger som alla andra här då :7peta Gör om gör rätt :)

hur kan ni som inte kan lördagen den 15 juli redan ha något inbokat då :va jag fattar inte att man kan ha något planerat ett halvår i förväg. skrämmande :tomten

CJ900RR skrev:
hur kan ni som inte kan lördagen den 15 juli redan ha något inbokat då :va jag fattar inte att man kan ha något planerat ett halvår i förväg. skrämmande :tomten

Banåkning på nordens största motorbana ACR Mo I Rana i Norge händer då, www.actionpics.se som anordnar.
Sorry att jag lägger killbaciller i er tråd, svarar åt min bättre hälft.

/Nitrous

CJ900RR skrev:

Vi har hela året planerat. Kanske är på grund av alla tävlingar och man måste försöka hålla en budget. Sen dom helgerna som är lediga måste man fylla med andra roliga hojaktiviteter.

CJ900RR skrev:
Faktum är att vissa av oss har kalendern fullbokad fram till mitten av september och kanske längre, alltså endast enstaka helger som ff är obokade. Det är race, bankörningar, kurser och egen utbildning blandat. Vi är lyckligt lottade som lever i ett fritt land och som tur är har alla olika preferenser. :krama

Yasha skrev:
Jag har en idé om en prova-på-motarddag för tjejer som jag har postat i en tråd på Motardforumet. Är du nyfiken, gå in och läs och anmäl ditt intresse, så jag vet om jag ska fortsätta jobba på idén.

/ Veronica

Låter som sagt hur kul som helst!!
Btw Trevligt å träffas... Hoppas ni hade roligt hela kvällen.... trots att ja var tvungen att gå :tungan

Mie skrev:
Låter som sagt hur kul som helst!!
Btw Trevligt å träffas... Hoppas ni hade roligt hela kvällen.... trots att ja var tvungen att gå :tungan
Tack detsamma! Det blev jääääättetråkigt när du gick fattar du väl!!! :fatta! Men vi bangade inte utan försökte tappert hålla stämningen uppe och nivån på diskussionerna nere. :hihi

Motarddagen kommer att bli superkul, det är jag säker på. Nu gäller det mest att få ihop en inbjudan/anmälan och en hög med lånehojar... :krama

Yasha skrev:
Tack detsamma! Det blev jääääättetråkigt när du gick fattar du väl!!! :fatta! Men vi bangade inte utan försökte tappert hålla stämningen uppe och nivån på diskussionerna nere. :hihi

Motarddagen kommer att bli superkul, det är jag säker på. Nu gäller det mest att få ihop en inbjudan/anmälan och en hög med lånehojar... :krama

Hehe, ja jag förstod att det skulle bli så :tungan men jag ville försöka vara lite blygsam..
Drog ni vidare sen eller?

Ni som har anmält ert intresse och fortfarande är intresserade, skicka mig en mailadress så lägger jag till er på maillistan för tjejdagen i Örebro! (gäller även er killar som vill övertala era tjejer att vara med)

Inbjudan räknar jag som sagt med blir klar att skickas ut i slutet av mars, hinner tyvärr inte få det klart innan dess.

:krama

Står ju på en reservplats på en militärutbildning denna vecka men jag kan väl få prelboka mig här oxå så jag inte går miste om båda delarna och skulle få en helg obokad !!!!?? :3freak :tungan Ve å fasa !

Yasha, Ullis å Mie :I övrigt så hade jag oxå vrålkul i lördags å jag tror det här året m dessa SD tjejer kommer bli något utöver det vanliga :tummenupp
GIRL POWER !

Back