Victor skrev:Men utseendefixerade tjejer brukar vara snygga enligt mina empiristiska tester.
Och för att göra det ännu tydligare, vem har stött på en ful, utseendefixerad tjej?
true, true.
Lika barn leka bäst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Victor skrev:Men utseendefixerade tjejer brukar vara snygga enligt mina empiristiska tester.
Och för att göra det ännu tydligare, vem har stött på en ful, utseendefixerad tjej?
Grattis farbron, snygga tjejer är din krejj allså.
porec skrev:hehe ja det brukar ju du göra.. men jag har då fan inte sätt någranära dig.. hehehe... skojar lite med dig...
slutar du vid 4-5 tiden på dagarna elelr.. brukar ju se dig ute innnan 6...
Å detta är till Nobby.. hehehe du kan ju inte äns runka nu.. hahaha (har gipsad hand om nån undrar)
Långa farbron skrev:Man vill ju ha dom som tar en för pengarna,då vet man iaf varför.
Man måste inte bli kär.... det gäller bara att ha en tillräckligt vacker hojIronMike skrev:Fifan,..
Själv chacka jag hoj -igen, efter att en relation tog slut. Behövde något att trösta mig med.....med hojjen blev man helt plötsligt en intressant person i flertalet flickors ögon, utan att jag ansträngt mig![]()
Glöm de där, kirra uppkörningen, så blir allt bra.
Mvh
MHK skrev:Japp de kan stämma med tiden...![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |