Tjejer se hit!!!

Skrutten skrev:
2589794 Nej inte riktigt så gammal, men det är några år sedan jag passerade 30. Tjejen i videon såg ju inte ut att vara en dag över 16 även om jag håller med om att hon vart söt som socker.

Hon slog igenom som 16åring tror jag. Föddes i Korsika, som även är känt för sina fina rallyevägar och Napoleon. Gifte sig när hon var 18-20år med en ca 30årig fransk musikproducent och vips hade hon det bäddat för sig:)
De fick ett barn (som egentligen är mitt och hennes, trots att jag spruta i nr 2 så fick hon tydligen ut det och stoppade in det i sin xxxxx, gjorde den där ställningen som den galna bruden i The Big Lebowsky gör för att underlätta för sperman att hitta sin väg genom labyrinten och på så vis få fram en oumbärligt vackert barn vars öde redan är bestämt, F1-förare. Men jag vill ju barnets bästa, han/hon ska få veta allt när han/hon är över 18år.) och levde lyckliga i alla sina dagar. Jag har fått för mig att hon är ca 20 i de videosarna. Vill ni se henne som 16-17åring så sök efter moi lolita låten.. Blev tydligen stora rabalder i Frankrike om hur långt barn ska få gå för att sälja musik osv osv.. Men å andra sidan är ju fransmännen kända för att vara känsliga och oerhört revoltbenägna.. Det är nog lite därför som de bygger bilar mer med hjärta än hjärna:rolleyes: En annan teori till den anledningen är att de får/fick vin till lunch och på så vis visade bilarna lite mer kärlek och ömhet. Troligen därför jag gillar Peugeot.

Ok?

;)

Dropdead skrev:
2589801 Det kan väl inte vara så jävla svårt att hitta nån som ser ut ungefär som hon? :va

Jag tycker helt ärligt att hon ser ut att påminna om en handfull töser jag känner. Om inte fler.

Jag tror att jag hittat en sådan faktiskt. Laglig och allt. 18år:tummenupp
Fast jag minns inte riktigt, minnet säger mig att hon var jävligt(läs rätt så lite) lik Alizée eller om det nu kanske var hon?:jisses
Tyvärr reser hon bort snart så jag får inte reda på hennes exakta skönhet föräns om nästan två veckor.:huvet

Last edited:
Last edited:
flugan skrev:
2589830 Men där ute till höger dyker det ju upp en film som heter Alizee strip

ja viist gör de... men man skall inte förstöra den fina bilden av henne som är i den första videon!!:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

doro skrev:
2594071 jag stämmer in i föreående talare,,,,, hon gör inte så:huvet :huvet :huvet

Nä, det är klart i en perfekt värld.....
Och föräldrar har inte sex heller (?)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...