Tjejer se hit!!!

doro skrev:
2588602 Ja, som vissa av er här på forumet vet så blev jag dumpad för drygt en månad sedan. tragiskt men men. nu har jag hittat tjejen jag vill ha... http://www.youtube.com/watch?v=WiIWtc3CBV0&mode=related&search= ser du ut som henne:tummenupp och tydligen har ett mc intresse efterssom du sitter här så kan du skicka ett pm!:D :D :banana

Hörru, ja har redan spanat in henne och tjejer som ser ut som henne, så du får leta vidare... ;)

Last edited:
Får medge att du har god smak.
Men tyvärr sitter hon här bredvid mig i soffan...

Eller nej fan, det gjorde hon ju inte nä...

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidigt....;)

Dock ska ni ha klart för er att Alizée är Peugeot Sport Clubs maskot. Brukande kan annars beivras!

Sexig som få? japps. Lik en föredetta arbetskamrat? japps. Har jag försökt ragga upp henne? Japps. Och varför jag fick nobben? För att hon hade pojkvän:mad: Men eftersom hon älskar mig kommer hon aldrig att glömma mig..

Summa summarum: Alizée + kopia är min min min:slicka

Ja hon är ju så söt att man sitter o fån-ler framför datorn. Goddamit!

Rash skrev:
2589467 Du är väl ändå knappast 40-42år?? Runt 30 trodde jag att du och LF var..

Nej inte riktigt så gammal, men det är några år sedan jag passerade 30. Tjejen i videon såg ju inte ut att vara en dag över 16 även om jag håller med om att hon vart söt som socker.

Det kan väl inte vara så jävla svårt att hitta nån som ser ut ungefär som hon? :va

Jag tycker helt ärligt att hon ser ut att påminna om en handfull töser jag känner. Om inte fler.

Dropdead skrev:
2589801 Det kan väl inte vara så jävla svårt att hitta nån som ser ut ungefär som hon? :va

Jag tycker helt ärligt att hon ser ut att påminna om en handfull töser jag känner. Om inte fler.

Ja men då är det väll bara att pm:a namn och nummer så sköter jag resten:D :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...