smallsocks
Sporthojsnörd
Swish skrev:2473827haha, ni är lite roliga ni..Kom ner båda två där, det finns många tjejer här..!
![]()
Skåne? hatar skåne

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swish skrev:2473827haha, ni är lite roliga ni..Kom ner båda två där, det finns många tjejer här..!
![]()
smallsocks skrev:2473885Skåne? hatar skåne![]()
Swish skrev:2473916Och vad är det nu för fel på skåne....? Har du ens varit här?
![]()
Rash skrev:2474133Det finns massa tjejer överalltMen problemet är väl att hitta en med mc-intresse.. Som istället för att sitta bakpå, kan köra egen hoj..
Och extra våt blir jag om tjejen i fråga är bra på att köra också![]()
Synd att du bor så förbannat avsides bara.. Malmö åker man ju till ibland, men till mitt i ingenstans brukar jag sällan åka![]()
Swish skrev:Om jag kör bra eller ej vågar jag inte svara på själv, du får fråga de jag brukar köra med..!![]()
AndreasNo skrev:2472891joo ja e ju allvarlig, bort me alla hinder!
Notis; vi känner inte varandra SÅ bra..även om du nog drömmer såna drömmar, haha..
Rash skrev:Det finns massa tjejer överalltMen problemet är väl att hitta en med mc-intresse.. Som istället för att sitta bakpå, kan köra egen hoj..
Och extra våt blir jag om tjejen i fråga är bra på att köra också![]()
Swish skrev:2474282Hha, det är inte så långt mellan malmö och harlösa..Eller ja.. En bit är det ju...
Om jag kör bra eller ej vågar jag inte svara på själv, du får fråga de jag brukar köra med..!![]()
Swish skrev:2474282Hha, det är inte så långt mellan malmö och harlösa..Eller ja.. En bit är det ju...
Om jag kör bra eller ej vågar jag inte svara på själv, du får fråga de jag brukar köra med..!![]()
jente skrev:2476493Hon är så duktig så![]()
Eddi skrev:2476508hon är as bra på att kan jag intyga!![]()
Swish skrev:2475269Jag får nog erkänna att Rash har ett litet försprång här du, han har likosm tagit kontakt med mej! Och dessutom ska han ner till Skåneland den 30..![]()
AndreasNo skrev:2476730Ja ursäkta att vissa här faktiskt JOBBAR o sliter så man inte har tid att sitta o ragga på internet o ta kontakt som nån annan dåre..
Men visst, vill du hellre ha en desperat turk som ba sitter o "tar kontakt" hela dagarna än en som jobbar o sliter så visst..![]()
O btw, jag har sett Rash in action.. kvantiteten verkade gälla där..dock nobben av samtliga..desperationen verkar lysa igenom.. haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, jag gråter av skratt nu.. hehe
AndreasNo skrev:2476730Ja ursäkta att vissa här faktiskt JOBBAR o sliter så man inte har tid att sitta o ragga på internet o ta kontakt som nån annan dåre..
Men visst, vill du hellre ha en desperat turk som ba sitter o "tar kontakt" hela dagarna än en som jobbar o sliter så visst..![]()
O btw, jag har sett Rash in action.. kvantiteten verkade gälla där..dock nobben av samtliga..desperationen verkar lysa igenom.. haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, jag gråter av skratt nu.. hehe
Swish skrev:2476752Haha..Ta kontakt du med då...
Han är en jävle till att babbla i alla fall! Aldrig sett på maken! haha
![]()
Rash skrev:2476766Jasså du lilla gumman, en annan ska jobba fram till 23-24 inatt. Började 05:48.. Efter 14 börjar jag jobba gratis. Fråga inte
Nu får vi sluta sjunka så lågt och sluta smutskasta varandra, vem var det som var desperat sa du?![]()
Så var inte blyg nu och presentera dig för flickorna istället..
AndreasNo skrev:2476796Jag tar kontakt nu, men svårt när man jobbar så Rash får fetingförsprång o sen ligger man tydligen redan i dammet bakom o syns inte o får aldrig nån chans![]()
Swish skrev:2476813Jodå, än är det inte kört..!![]()
AndreasNo skrev:2476831Ibland är vägverket duktiga, åker o saltar på våra grusvägar så de inte dammar så förbannat..wohoo.. haha
Jag får väl försöka me o ta lite kontakt nu då.. nu ska vi se![]()
Ja e ju så blyger...![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt