TJEJER på sporthoj.com?

• Thread starter Thread starter AX
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Josefine* skrev:
2378708 Döljer du ngt :rolleyes: (harmynt, 3 ögon?)? Varför ingen avatar?? Man får alltså jobba på msn-listan om man vill se kort på grabbarna här..:tungan

Trodde d var en son :D :D

Blir för mkt PM om ja skulle lägga upp en bild på mig :P

Fan du har rätt, kanske skrämmer mer än lockar me en bild på dendär ungj..sötisen..

hojbrud skrev:
2378734 vill du ha mobilnummer och kontouppgifter oxå?

va ska jag me kontouppgifter till :D :D

Last edited:
AndreasNo skrev:
2378739
va ska jag me kontouppgifter till :D :D

kolla så att vi kan försörja oss själva, så du slipper börja ragga på någon som vill åt dina pengar..;)
eller du kanske har lust att köpa en ny hoj till mig:)

hojbrud skrev:
2378765 kolla så att vi kan försörja oss själva, så du slipper börja ragga på någon som vill åt dina pengar..;)

Jag vill också ha en ny hoj! Monster tack!:)

hojbrud skrev:
2378765 kolla så att vi kan försörja oss själva, så du slipper börja ragga på någon som vill åt dina pengar..;)

Har inte räknat med att göra annat än försörja min kvinna, fick ja ju göra sist så..

dock kanske inte köpa hoj :D ..

Josefine* skrev:
2378777 Jag vill också ha en ny hoj! Monster tack!:)

som sagt :)

meeen vem vet... ska ju snart köpa hoj o man kan ju bli övertalad att köpa nåt att dela på :rolleyes: :rolleyes:

Last edited:
AndreasNo skrev:
2378782 Har inte räknat med att göra annat än försörja min kvinna, fick ja ju göra sist så..

dock kanske inte köpa hoj :D ..

hmm var hittar man någon sån som dig?
mitt ex levde ju på mig hahaha..
notera att han tjänade 4 ggr så mycket som mig..

Last edited:
hojbrud skrev:
2378791 hmm var hittar man någon sån som dig?
mitt ex levde ju på mig hahaha..
notera att han tjänade 4 ggr så mycket som mig..

Jag vet inte.. men mig hittar man oftast i Örebro eller Kga :D :D

Fast jag kan va rätt jävla snål ganska ofta.. o de e jag glad över för jag blev rätt utblottad efter ex sambon trots min snålhet :va

AndreasNo skrev:
2378782

meeen vem vet... ska ju snart köpa hoj o man kan ju bli övertalad att köpa nåt att dela på :rolleyes: :rolleyes:

Annars finns det plats för en delad hoj här i gbg...massa plats i garaget.:D Kan väl inte vara så långt från, var d karlskoga?.

Josefine* skrev:
2378827 Annars finns det plats för en delad hoj här i gbg...massa plats i garaget.:D Kan väl inte vara så långt från, var d karlskoga?.

Har du lika mkt plats i lägenheten som i garaget så kommer ja direkt :P

Guuu så hårt jag hatar denhär stan asså.. hade de inte vare för hyran här så hade jag flyttat härifrån en vecka efter att ja flytta tillbaka :näsblod :näsblod

OT:

Gbg är ju en jätte fin stad. Jag har lite funderingar på att flytta ditt m.m men vi får se hur det går.

Josefine* jag har något du vill så gärna ha men...eftersom swedie ogärna vill att trådar ska spåra ut får "nyfikenhet m.m" tas med pm.
:pannkyss

Lam-Kaka skrev:
2378891 OT:

Gbg är ju en jätte fin stad. Jag har lite funderingar på att flytta ditt m.m men vi får se hur det går.

Josefine* jag har något du vill så gärna ha men...eftersom swedie ogärna vill att trådar ska spåra ut får "nyfikenhet m.m" tas med pm.

fan kom inte hit o sno flikkan från mig nu..fan va lååågt:argpådato

låt mig få bli dissad riktigt hårt offentligt först seeen kan du komma o ta över :3freak

Lam-Kaka skrev:
2378891 OT:

Vad har du?? :rolleyes: Antar att det inte är ett monster som söker delad vårdnad. Ja, ja..

AndreasNo skrev:
2378902 fan kom inte hit o sno flikkan från mig nu..fan va lååågt:argpådato

låt mig få bli dissad riktigt hårt offentligt först seeen kan du komma o ta över :3freak

Du bara väntar på att bli dissad ser jag:crash
Härligt med såhär lagom seriösa trådar, ja....

Last edited:
Josefine* skrev:
2379043 Vad har du?? :rolleyes: Antar att det inte är ett monster som söker delad vårdnad. Ja, ja..

Du bara väntar på att bli dissad ser jag:crash
Härligt med såhär lagom seriösa trådar, ja....

man hoppas ju på de bästa men likabra att förvänta sig de värsta så man inte blir allt för ledsen o besviken.. :kiss

Mitra skrev:
2379003 Nej då :)

Någon som har den vinnande lottoraden till onsdagen den 16/8 2006 :D :rolleyes:
Bara att pm:a

dui menar åka? hmmm kör i snabbgrupp och har en yamaha r1.. fortfarrande sugen ? nej brukar bli långsamma.. gillar gin och blommor

AndreasNo skrev:
2379055 man hoppas ju på de bästa men likabra att förvänta sig de värsta så man inte blir allt för ledsen o besviken.. :kiss
Ja, det är inte lätt.... :pannkyss

Hur många tjejer var vi uppe i då, innan tråden vek in på olika sidospår? 131 stycken?

Josefine* skrev:
2379146 Ja, det är inte lätt.... :pannkyss

Hur många tjejer var vi uppe i då, innan tråden vek in på olika sidospår? 131 stycken?

ja gu fasen ja orsakade ett rejält sidospår i denhär tråden, sry..

bäst du lägger till mig på msn så vi kan fortsätta där istället :rolleyes: :rolleyes:

Josefine* skrev:
2378590 Oki, men då kan man väl även passa på att efterlysa lite bilder på de manliga medlemmarna här på sporthoj!! Lite klent bild-utbud tycker jag...:rolleyes: . Om man nu har sin hoj upplagd i garaget, varför inte m ägaren på (om ni ändå bara sitter o posar, ta av hjälmen!) ?? Eller som avatar!! :)

Har du missat årets hetaste tråd????

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=130521

björn

Status
Ej öppen för fler svar.
Back