Tjejer med MC kort

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-
Hej hopp!
Är ny här så vet inte direkt ifall jag postar i rätt men får hoppas det :-)
Ska upp på intensiv nästa vecka och nerverna börjar väl busa lite känns det som...så undrar ni tjejer som tagit (det är ju lite ovanligare) ångrar ni någon gång att ni tog? hur kom det sig att ni blev intresserade av att ta körkort? vore kul att höra lite av några mer erfarna... :-)

/ Ronja :)

Nu är jag ju kille, men varför skulle någon ångra att man tog mc-kortet? :dummer

Välkommen! :tummenupp

Skriv gärna ett inlägg i vårt forum, The Pink Ladies MC. Annars gå med i vår grupp på facebook. Där är kacklet i gång hela tiden. Där Kan du få massor av tips av andra tjejer som har och håller på med kortet. :)

MVH
Monika

Nej alltså jag kanske formulera mig lite fel...Menade inte ångra, men kanske istället något som man verkligen har gjort rätt i att tagit och fått som en helt ny hobby eller vad man ska kalla det...Som sagt jag är nybörjare och har inga tjejkompisar som varken är intresserade eller har kort. Därför märklig form av fråga :-)
Tusen tack Monika det ska jag genast titta upp! :-)

Nej alltså jag kanske formulera mig lite fel...Menade inte ångra, men kanske istället något som man verkligen har gjort rätt i att tagit och fått som en helt ny hobby eller vad man ska kalla det...Som sagt jag är nybörjare och har inga tjejkompisar som varken är intresserade eller har kort. Därför märklig form av fråga :-)

Fast det är klart, det vore ju synd om du ångrade kortet för att du fick grabbiga kommentarer från såna som jag. Förlåt, och välkommen i gemenskapen!:krama

Att bredda sina vyer är bra för kroppen.

Du gör helt rätt.:tummenupp

Man behöver inte tvunget ha vänner av samma kön som kör hoj, även om det finns en viss risk att det blir lite grabbigt, vilket första svaret i denna tråden visade, när det körs. Du kan redan nu förvänta dig en hel del skamliga förslag i denna tråd.

Hehe det är lugnt...
Jag umgås mestadels bara med killar så jag är van :-)
Tycker dock det vore roligt som sagt o få kontakt me lite tjejer som kör eftersom det inte är lika vanligt :-) Lite kul med någon som också ska ta kort/tagit :-)

De flesta grabbiga kommentarerna är dock mest bara spel för gallerierna.

Var är moderatorn som skulle bannlysa (Ligga) på forumet? :tuttar

Lugn, d kommer snart nån o ger pisk på rumpan. Jag kan inte moderera i detta forum annars hade det varit borta. ;)

hahahaha doftljus, känslor och sånt...

det är väl tur då att det även finns dem av det manliga könet som har försmak för doftljus me! ;-)

Hej Ronja, Jag håller oxå på att ta mitt Mc kort, och jag kommer aldrig ångra mig, jag har kört en del privat, och har hållit på med mc från o till sen mitten av 70 talet, det är en livsstil, och jag ångrar ingenting, jag bara älskar hojar och vissa gillar dom andra inte, men lycka till, ska gå in på den där Fb sidan o kolla, jag vill oxå ha lite tips..:smasha:smasha

Hej där! Vad kul hoppas allt kommer gå bra för dig! :-)
Jag tror det blir precis som du säger, en livsstil...det handlar väl mest om att jag börjar bli lite halvt nervös inför första körningen men det är väl som sagt normalt :-)

Tror inte att jag behöver förklara mig. Försök hålla er till intresset för hojar och körkort.

:)

*/ ?>
Back