Tjejer med klös sökes till tjejlag i amerikansk flaggfotboll (stockholm).

destiny_78an

Hatar köer....
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
GPZ 500s *såld*
Detta är otroligt of topic :huvet , jag vet...
Men det råder kris i vårt lag. Vår coach kan inte bestämma sig för om vi ska vara med på SM nästa helg (12-13) eller om vi ska åka till Norge på internationell turnering. Vi behöver nya spelare!!! Får vi ihop lite fler tjejer så drar vi till Norge, annars blir det SM som även är uttagning till landslaget. Dvs försvara vårt VM-guld.
Så om du (tjej) känner att du skulle vilja pröva på en ny sport så tveka inte! Kom till vår träning imorgon (torsdag) på gärdet. Vi kör 18.30-20.30. Samling vid de amerikanska fotbollsmålen (det kommer vara fler som tränar där i full utrustning, vi använder endast tandskydd). Kan ha min sporthojströja på så hittar ni iaf mig! Vanliga träningskläder och gärna dobbskor.
Det är som sagt inte särskilt lång väg för att bli uttagen till VM!
Vill du veta mer om sporten så skicka ett PM. Men det är amerikansk fotboll utan skydd. Sen kan man spela 5 manna utan kontakt, 7 manna med/utan kontakt o 8 manna med kontakt.
:Bugar :Bugar :Bugar Hjälp oss...

Om jag inte visste bättre så skulle jag säga att ni skall prata med Macho Woman. Hon springer igenom vilket försvar som helst, så länge ni hänger upp en bild på Rossi vid målgården (eller vad det nu kan heta). Och ja, jag är seriös.

Ge mig lite smink och en peruk så ska ni få se på sm guld :hihi

Gulsnabbtrajja skrev:
Japp, Macho kan både slåss, sparkas och klösas (och snubbla på sig själv).

Har även sett henne skamslå ockyldiga kusiner utan att tveka en sekund pga trivialiteter som medlidande odyl

Freppa skrev:
Om jag inte visste bättre så skulle jag säga att ni skall prata med Macho Woman. Hon springer igenom vilket försvar som helst, så länge ni hänger upp en bild på Rossi vid målgården (eller vad det nu kan heta). Och ja, jag är seriös.
:lol :rofl :tummenupp :tuttar

Freppa skrev:

Hmmm, tja. Det är väl bara för henne att dyka upp i sådana fall. Och det heter endzone :tummenupp Bilder på rossi?? Det finns väl snyggare killar men visst kan vi sätta upp några! :tuttar

fasiken att det inte är i göteborg.
Det låter som en grej jag gärna är med på

Kawa Tina skrev:
fasiken att det inte är i göteborg.
Det låter som en grej jag gärna är med på

Men det finns lag i Göteborg också.. Till SM kommer lag både från Malmö o Götet. Så vi kanske ses nästa år :tummenupp

Låter kul!

destiny_78an skrev:
Detta är otroligt of topic :huvet , jag vet...
Men det råder kris i vårt lag. Vår coach kan inte bestämma sig för om vi ska vara med på SM nästa helg (12-13) eller om vi ska åka till Norge på internationell turnering. Vi behöver nya spelare!!! Får vi ihop lite fler tjejer så drar vi till Norge, annars blir det SM som även är uttagning till landslaget. Dvs försvara vårt VM-guld.
Så om du (tjej) känner att du skulle vilja pröva på en ny sport så tveka inte! Kom till vår träning imorgon (torsdag) på gärdet. Vi kör 18.30-20.30. Samling vid de amerikanska fotbollsmålen (det kommer vara fler som tränar där i full utrustning, vi använder endast tandskydd). Kan ha min sporthojströja på så hittar ni iaf mig! Vanliga träningskläder och gärna dobbskor.
Det är som sagt inte särskilt lång väg för att bli uttagen till VM!
Vill du veta mer om sporten så skicka ett PM. Men det är amerikansk fotboll utan skydd. Sen kan man spela 5 manna utan kontakt, 7 manna med/utan kontakt o 8 manna med kontakt.
:Bugar :Bugar :Bugar Hjälp oss...

Kul grejj, är det gärdet i Stockholm som gäller? Tror att jag dyker upp, det är skojsigt med något nytt.(Utan dubbar)

Klösan skrev:
Kul grejj, är det gärdet i Stockholm som gäller? Tror att jag dyker upp, det är skojsigt med något nytt.(Utan dubbar)

Jupp, Gärdet i Stockholm... Vid amerikanska fotbollsmålen. Kommer du tidigt så kommer du se vårt U16 lag träna där så det går inte att missa. 18.30 kör vi.

Synes

Men, alltså. Jag slåss ofta och gärna (ett bra sätt att lära känna folk) och är det något jag är bra på så är det tåla stryk, men ert SM känns ganska futtigt och meningslöst i sammanhanget eftersom det går samtidigt som SM i roadracing va. Sorry girls! :näsblod

Hade jag inte haft problem med mina knän så skulle jag lugnt ställa upp. Hoppas att ni får ihop ett bra lag.

/Annicka

Macho Woman skrev:
Men, alltså. Jag slåss ofta och gärna (ett bra sätt att lära känna folk) och är det något jag är bra på så är det tåla stryk, men ert SM känns ganska futtigt och meningslöst i sammanhanget eftersom det går samtidigt som SM i roadracing va. Sorry girls! :näsblod

Tja, det är ju du som går miste om de snygga bilderna på Rossi :rofl
Inte jag...

Vi har ett bra lag men skulle bara behöva förstärkning av två-tre tjejer till. Men det verkar som om det har löst sig (vi ses väl klösan?). Tack för visat intresse alla. Och grabbar, vill ni se tjejer som slåss så är det nästa helg som gäller. Kommer det regn blir det väl lerbrottning...

:fyllisar

Är det nåt att se då? Är det inte bara butch-flator som håller på med sånt? (Fördom? Javisst!)

Mattias skrev:
Är det nåt att se då? Är det inte bara butch-flator som håller på med sånt? (Fördom? Javisst!)

Vad jag vet är ingen i vårt lag lagd åt det hållet. Men jag kan inte svara för tjejerna från Malmö :rofl

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back